Vår vei mot donorspire <3

Så gøy med slikt resultat! Følger spent med videre i dagboken din!
 
14dpo i dag, å jeg innser at dette ikke har gått veien for oss. Begynte å spotte 11dpo, og i kombo med blanke tester, skjønte jeg tegninga i helga.
Pokker altså...
Så nå går vi for FER, har 4 fine blasto på frys i Trondheim.
Vi får gå på med nytt mot, å se fremover!
Håper på positiv test til Jul :santa
 
14dpo i dag, å jeg innser at dette ikke har gått veien for oss. Begynte å spotte 11dpo, og i kombo med blanke tester, skjønte jeg tegninga i helga.
Pokker altså...
Så nå går vi for FER, har 4 fine blasto på frys i Trondheim.
Vi får gå på med nytt mot, å se fremover!
Håper på positiv test til Jul :santa
Så kjedelig at det ikke gikk denne gangen :( Men nestegang skal det gå! :Heartred
Vi skal også i gang med FER igjen nå, kanskje vi begge får positiv test til jul :santa
 
Jeg som trodde jeg måtte hoppe over 1 syklus før oppstart, men neida! Etter tlf med Medicus på 3 mensdag på onsdag forrige uke, fikk jeg beskjed om at vi går rett på nytt forsøk. Det ble både jul og bursdag på samme dag! :smiley-bounce015
Er såå godt det går den veien iblandt, er mye motgang og prøvelser i denne prøvetida..

I dag mandag 29/10 har jeg vært på UL. Største follikkel målt til 17mm, og Ovitrelle settes i morgen!
Innsett av fryst blasto tirsdag 6/11!
Vi har lagt frem et stoort ønske om å få sette inn 2 egg..
Såå spennende :joyful:
 
Shit! Her går det unna :D Fantastisk! Krysser alt jeg har for at dette blir gullegget <3
 
Ja, da er jeg igjen ruger av en perfekt AAA Blastocyst! Det overlevde tining, å hadde begynt å utvikle seg videre!
Innsettet var perfekt, å denne gangen fikk vi fulgt med på hvor kateteret var. Det var litt klundring sist gang, så nå har vi litt mer trua!
Nå begynner skrulletia!!!! :wacky:
 
I dag er jeg 3dp5dt altså 8 dpo!
10 dager etter Ovitrelle.
Har tatt test i dag tidlig og i kveld, å jeg syntes jeg ser "noe" der. Men vet ikke riktig :wacky:
Jeg har hatt litt stikkinger, og i går begynte puppene å bli ømme.
Jeg går ikke på noe hormoner, alt er i naturlig syklus. Så kan ikke være bivirkninger på det..

Jeg har oxo vært skikkelig PMS i dag, stakkar gubben..... :joyful: han spurte meg i dag, «står du her å blomstrer!?» jeg svarte «jeg blomstrer IKKE i dag»!!!! :D hahahaha
Utpå dagen i dag ble jeg sååå uvel og kvalm :hungover: fyyyy.... er det kanskje nå egget fester seg!? jeg har litt trua nå.. å det er litt godt. Bare jeg får opp 2 sterke streker nå!! :angelic:
Kunne gjerne levert en positiv digital til gubbeluren på farsdagen :Heartred
 
Last edited:
5dp5dt, altså 10dpo å jammen kom det opp en svak strek på testen :Heartred tester i kveld, å håper på sterkere!!!
Har vært veeeldig hormonell de 2 siste dagene, og pluss mye stikking, har jeg vært ganske sikker på at det nå klaffa.
Nå må du bli der i 9mnd lille venn :dummy::dummy1:
 
BAE22EAB-F796-470F-8716-6C96169590F8.jpeg


Ser dere!?!? ;)
 
Back
Topp