Vår/sommerpose

LilleNasse

Gift med forumet
Noen som har Emmaljunga Edge Duo og som kan anbefale en vår/sommerpose som passer fint i sportsvogndelen?? Som ikke koster skjorta [:)] Gjerne bilde også hvis dere har! [:D]

Eg fikk sydd en [:D]
Av alruto her på babyverden. Betalte 470

Unnskyld meg men hva skal man med det når det finnes pledd og små dyner??
IKKE for å starte en krangel,men ser bare ikke helt behovet for det...

ORIGINAL: corner

Det er ikke så lett å sparke av seg en vognpose.

Om du har ett aktivt barn så man ha pose om du skal ha noe oppå ungen.
Aksel sparker av seg dyne, og teppe og fottrekket og, enda det er trykk knapper. Men med vognpose og fottrekk så klarer han det ikkje.

ORIGINAL: eplemos

Aksel sparker av seg dyne, og teppe og fottrekket og, enda det er trykk knapper. Men med vognpose og fottrekk så klarer han det ikkje.

Skjønner veldig godt at du har slik pose, blir jo litt vel kaldt å ikke ha noe. Heldigvis så sparker ikke Oliver av seg dyna, så her kan jeg ha det i vogna. Selv i senga så sparker han ikke av seg dyna, han prøver men luringen holder dyna igjen med hendene [;)]

Og fordi jeg vil ha noe UNDER ungen også [:)] hvem er alruto, hører hun til på oktoberforumet? Har du et bilde av posen? [:D]

Lillemor sparker ikke av seg dyna men eg synes det kan bli litt varmt og måtte ha bentrekket på i sommer..Å den posen eg har fra før av er i TYKK fleece..Å eg har skinnvogn = eg vil ha noe nedi vogna så da betaler eg gjerne noen kr for en pose [:D]Den posen koster meg 200 kr mer en og kjøpe en "bunn" til og ha i vogna så...[8|]Å DET ER PINGVINER INNE [:D][:D]Måtte bare dele det,for det er viktig [8D]

ORIGINAL: LilleNasse

Og fordi jeg vil ha noe UNDER ungen også [:)] hvem er alruto, hører hun til på oktoberforumet? Har du et bilde av posen? [:D]

http://alrutosyr.blogspot.com/search/label/Vårposer

Jeg kan sy for deg hvis du vil? Har fått litt dilla på å sy vognposer...*kremt*[:D] De jeg har sydd til mini'en min har fleece på utsiden og bomull inni, men kan helt sikkert sy av andre stoffer også om du heller vil det. Og så er det to glidelåser rundt som møtes nederst på midten slik at overstykket kan tas av om det blir varmt.

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: Snowy

Jeg kan sy for deg hvis du vil? Har fått litt dilla på å sy vognposer...*kremt*[:D] De jeg har sydd til mini'en min har fleece på utsiden og bomull inni, men kan helt sikkert sy av andre stoffer også om du heller vil det. Og så er det to glidelåser rundt som møtes nederst på midten slik at overstykket kan tas av om det blir varmt.

Hvordan får du det til? [:-]
Applaus for dere som klarer å lage vognpose altså! Virkelig! [:)]

Vel, jeg fant en oppskrift på nettet som jeg fulgte til den første posen. Til den andre gjorde jeg litt diverse endringer i forhold til sånn som jeg ville ha den. Men jeg synes det er gøy å sy da og alt som er gøy går jo stort sett på et vis [:D]

ORIGINAL: LilleNasse

Snoopy la ut link. I vinter kan eg skifte dynen inni. Så da blir det en vinterpose.

Jeg har emmaljunga mondial duoog jeg kjøpte brio sin vår sommerpose i fleece. Det er glideløs på begge sider, praktisk og hull til selen. Jeg er veldig fornøyd. Passe luftig for min varme snuppe hvertfall. Jeg betalte 699kr på babyshop.

ORIGINAL: Lilletrampepus

Det er mange som har barn som enten sparker av seg dyne og pledd, eller som ikke vil legge barnet rett ned i vogna helt ennå. (ikke anbefales det å legge de rett ned der heller) Når jeg brukte sportsvogndelen så hadde jeg den minste dyna som "madrass" og et fleecepledd over bare.

Hvorfor ikke og av hvem?

Så flinke dere er som syr selv! skulle ønske jeg hadde tålmodighet til sånt, blir vel til at jeg må kjøpe meg en vårpose å ha i vogna tenker jeg, hadde ikke turt å begynne å sy en selv da hadde jeg nok ikke blitt ferdig før til vintern, hehe;)

noen som vet om hvor man kan få kjøpt vognposer billig?

ORIGINAL: Snowy

Så flink du er da! Jeg eier ikke kreativitet eller syegenskaper så her må jeg nok kjøpe. Har du bilde av den du har laga? [:)] Er det hull til sele? Og hvor mye vil det koste om du lager en? [:D]

ORIGINAL: girl

Jeg har emmaljunga mondial duoog jeg kjøpte brio sin vår sommerpose i fleece. Det er glideløs på begge sider, praktisk og hull til selen. Jeg er veldig fornøyd. Passe luftig for min varme snuppe hvertfall. Jeg betalte 699kr på babyshop.

Er det denne Brio fleece posen du mener? Den brune med mønster er jo fiiin [:)]

http://www.nordicnursery.co.uk/index.php?cPath=28_34&osCsid=cwmranwtccjcon

Skal til Sverige på onsdag, så skal se om jeg finner den der tenker jeg. Men må få se bilde av Snowy sin pose også først [:)]

ORIGINAL: Elisabeth23

Så flinke dere er som syr selv! skulle ønske jeg hadde tålmodighet til sånt, blir vel til at jeg må kjøpe meg en vårpose å ha i vogna tenker jeg, hadde ikke turt å begynne å sy en selv da hadde jeg nok ikke blitt ferdig før til vintern, hehe;)

noen som vet om hvor man kan få kjøpt vognposer billig?

finn.no

Back
Topp