LilleNasse
Gift med forumet
Noen som har Emmaljunga Edge Duo og som kan anbefale en vår/sommerpose som passer fint i sportsvogndelen?? Som ikke koster skjorta [:)] Gjerne bilde også hvis dere har! [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: corner
Unnskyld meg men hva skal man med det når det finnes pledd og små dyner??
IKKE for å starte en krangel,men ser bare ikke helt behovet for det...
ORIGINAL: eplemos
Om du har ett aktivt barn så MÅ man ha pose om du skal ha noe oppå ungen.
Aksel sparker av seg dyne, og teppe og fottrekket og, enda det er trykk knapper. Men med vognpose og fottrekk så klarer han det ikkje.
Aksel sparker av seg dyne, og teppe og fottrekket og, enda det er trykk knapper. Men med vognpose og fottrekk så klarer han det ikkje.
ORIGINAL: LilleNasse
Og fordi jeg vil ha noe UNDER ungen også [:)] hvem er alruto, hører hun til på oktoberforumet? Har du et bilde av posen? [:D]
ORIGINAL: Lilletrampepus
ORIGINAL: Snowy
Jeg kan sy for deg hvis du vil? Har fått litt dilla på å sy vognposer...*kremt*[:D] De jeg har sydd til mini'en min har fleece på utsiden og bomull inni, men kan helt sikkert sy av andre stoffer også om du heller vil det. Og så er det to glidelåser rundt som møtes nederst på midten slik at overstykket kan tas av om det blir varmt.
Hvordan får du det til? [:-]
Applaus for dere som klarer å lage vognpose altså! Virkelig! [:)]
ORIGINAL: LilleNasse
Og fordi jeg vil ha noe UNDER ungen også [:)] hvem er alruto, hører hun til på oktoberforumet? Har du et bilde av posen? [:D]
ORIGINAL: Lilletrampepus
Det er mange som har barn som enten sparker av seg dyne og pledd, eller som ikke vil legge barnet rett ned i vogna helt ennå. (ikke anbefales det å legge de rett ned der heller) Når jeg brukte sportsvogndelen så hadde jeg den minste dyna som "madrass" og et fleecepledd over bare.
ORIGINAL: Snowy
Jeg kan sy for deg hvis du vil? Har fått litt dilla på å sy vognposer...*kremt*[:D] De jeg har sydd til mini'en min har fleece på utsiden og bomull inni, men kan helt sikkert sy av andre stoffer også om du heller vil det. Og så er det to glidelåser rundt som møtes nederst på midten slik at overstykket kan tas av om det blir varmt.
ORIGINAL: girl
Jeg har emmaljunga mondial duoog jeg kjøpte brio sin vår sommerpose i fleece. Det er glideløs på begge sider, praktisk og hull til selen. Jeg er veldig fornøyd. Passe luftig for min varme snuppe hvertfall. Jeg betalte 699kr på babyshop.
ORIGINAL: Elisabeth23
Så flinke dere er som syr selv! skulle ønske jeg hadde tålmodighet til sånt, blir vel til at jeg må kjøpe meg en vårpose å ha i vogna tenker jeg, hadde ikke turt å begynne å sy en selv da hadde jeg nok ikke blitt ferdig før til vintern, hehe;)
noen som vet om hvor man kan få kjøpt vognposer billig?