Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, nei, det er jeg faktisk ikke
Fredag
Jeg er så helgemenneske, alltid vært. Digger helg! Selv om det ikke skjer noe så er helg helt topp.
Idag har jeg trent, M har vært på barnepass, de elsker å ha han der. Både barnepasserne og kundene. Barnepasserne venter på oss hver gang
Jeg er så fornøyd med family sportsclub altså.
Idag løp jeg 4x4. Er bare oppe i 9,5 km/t enda. Kommer seg fort, forhåpentligvis. Var greit svett da jeg var ferdig
Er litt redd for knær, jeg er jo mye tyngre nå også. Sliter litt med senebetennelse under beina, men det blir ikke bedre om jeg holder meg i ro heller. Så gidder ikke vente på det.
Har helgehandlet, ferdig med det kjedelige styret
I dag blir det taco, i morgen blir det speltlompepizza og søndag blir det kyllingfilet, med ris og salat
Nå spiser jeg lunsj, havregrøt med banan. Og så skal jeg straks gi M grøt, han ble utslitt etter morgenen, så han la jeg fra setet og over i vogna. Ligger påkledd inne og sover.
Så skal vi gå tur med bikkjene i huset
Ha en fin helg folkens
Imponert! Over både trening og kosthold [emoji4] Ha en riktig god helg! [emoji4]
45 kg i knebøy 5 mnd. etter fødsel?! Er du gal, jente? Jeg var der, men det var før både fødsel og graviditet og nå er jeg vel på type 0 kg Jeg trengte tung styrke 3-4 ganger i uken før, nå er jeg heelt satt tilbake. Og det er så tungt å begynne på bunn igjen! Og så heldig du er som kan levere bebis på barnepass. Det kan ikke jeg. Vi kan ikke ha barnevakt hjemme av folk hun kjenner engang..
God helg!
Hadde dere en fin 17. mai?
Ja, jeg har i hvert fall veldig delte følelser med tanke på dette været. Man skal jo egentlig ikke klage på så fint og varmt vær men N er veldig varm og mistrives i denne varmen. Da blir det ikke så hyggelig likevel. Det er så lite man får gjort med det også.
Håper det går over og at det ikke er allergi! Hva er dere allergiske mot? Hvordan går det med han nå?
Så flink du er som løper intervaller!
Fortsatt god pinse
For en søtnos du har!Herregud.
Nei, nå går tiden alt for fort. Jeg skal vel være glad for at jeg fikk hele fellesperioden med perm allikevel. Skulle begynne på jobb i slutten av juni, fordi vi valgte egentlig å dele fellesperioden i to. Samboer trivdes svært dårlig på forrige jobben og derfor ville jeg og han at han skulle få langfri. Rett før jul, ble han tipset om ny jobb, denne fikk han og startet 1 januar. I og med at han tjener veldig bra der så er det lite lønnsomt at han går hjemme. Synes det er helt greit nå, for tiden går så alt for fort.
De siste nettene har det vært et slit å legge M. Jeg har prøvd tidlig og sent og han bruker 2 timer på å sovne uansett Jeg tror jeg får betennelse i legga av den flyginga i trappa snart. Ikke så sikkert det blir noe bedre etter morgendagen uansett, da er det 5 mnd vaksine, han var 5 måneder 9 mai. Så er vel på tide
Ellers har været vært helt knall, vi har fått god hjelp disse dagene og fått malt garasjen og revet av 1,5 vegg med panel på huset.
Må si; renovering og oppussing er jeg straks mektig lei Blir veldig bra da vi er ferdig håper jeg.
17 mai feiringen var veldig fin, en rolig dag fra starten av, bakte gulerotkake og reiste på grilling kl 15. M hadde jo fått strikket festdrakt av sin bestemor, den var så fin! Denne gulpet han ut etter 50 minutter. Litt kjedelig, men han har dager der han gulper mer enn andre. Ikke noe å få gjort noe med, jeg må bare innse at vi får skifte litt klær
Dagene går stort sett i det samme, trener ca 4 ganger i uka + gåturer.
Vekta står fremdeles stille, men går ned i cm. Fra 04.05 til 18.05 hadde jeg gått ned 9 cm rundt på kroppen. Det får jeg være fornøyd med
Favorittøktene er såklart styrke og intervall, må prøve meg på en langkjøring snart for å sjekke ståa. Løp en tur ute på mandag, men leggene ville gi seg lenge før kondisen. Hatt problemer siden jeg var 15 og spilte fotball.
Idag skal vi nok bare ta det med ro, jeg skal på trening i ettermiddag. I skrivende stund sover M i vippestolen, med kosepleddet sitt. Hadde tenkt å lage mat til han, men han var mer trøtt enn sulten tydeligvis Stakkar, sovna ikke før 21 i går.
OG neste måned allerede skal vi på møte i barnehagen Neiognei. Jeg er veldig spent!
Jeg håper alle får en fin dag, det er lillelørdag folkens
For en søtnos du har!
Enig med deg, permisjonen går alt for fort, gruer meg utrolig mye til den er over altså.. her har mannen fire uker av fellesperioden, og det angrer jeg på nå.
Skjønner godt du er lei av oppussing, kjenner veldig på det samme etter renovering av en hel etasje nå. Gud hvor lei man blir [emoji85][emoji23]