Jeg har først hatt en MA som startet av seg selv og en provosert MA etter at UL bekreftet at utviklingen hadde stoppet opp uken før. Begge uke 10-11. Den som var provosert var helt klart mest heftig, da følte jeg at sammentrekningene var mer lik fødsel. Den som startet selv var mer langdryg, og da hadde jeg endel ubehag og vondt i magen og sykdomsfølelse i forkant, men hadde ikke de samme riesmertene som den provoserte. Var noen år i mellom disse, så mulig jeg har polert minnet litt også.. Uvissheten er helt forferdelig, håper det er mulig for deg å få time tidligere! Så kurer jeg litt på hvordan opplegget hadde vært om det var menn som kom i disse situasjonene… Det er ganske brutalt å ikke få vite og bli sendt hjem med beskjed om å vente å se.

Edit: Den andre MA-en var i forbindelse med IVF og da hadde jeg vært på UL to ganger tidligere og sett et embryo som ikke var helt på topp. Så det at du har sett et bra embryo på UL tidligere er på den positive siden. På den første hadde jeg ikke lært vokabularet med MA og SA, så da hadde jeg ingen tidlig UL.