Det er ikke oxytocin jeg tenker på. Det er nie annet som får deg til å sove lett og takle våkenetter. Jeg tror jeg må finne papirene mine![]()
Kaffe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke oxytocin jeg tenker på. Det er nie annet som får deg til å sove lett og takle våkenetter. Jeg tror jeg må finne papirene mine![]()
Serotonin eller melatonin?Det er ikke oxytocin jeg tenker på. Det er nie annet som får deg til å sove lett og takle våkenetter. Jeg tror jeg må finne papirene mine![]()
Huff daHåper jeg får ei bedre natt i natt! I går var jeg så vanvittig sliten etter å ha vært hos fysio, og trasket på flisegulv i 7 timer på jobb, at hele natten gikk til urolige føtter, kramper, tett nese og 5-6 doturer.. Mannen skal være glad han er i Oslo på jobb!
Tusen takk, håper på det selv, og selv om vakta på jobb var like lang, er beina bedre nåHuff daføler med deg, håper du får en god natt
her er 5-6 turer på do helt vanlig
![]()
Har heldigvis do rett uttafor soveromsdøraTusen takk, håper på det selv, og selv om vakta på jobb var like lang, er beina bedre nåJeg bruker å slippe unna med 2 turer på det meste, så det var nytt for meg å måtte kjempe meg ned trappa så mange ganger
![]()
Ble 3 turer i natt. Jeg vurderer sterkt å legge meg på gjesterommet, da slipper jeg trappa! Men er litt trist å ikke sove med kjæresten..Har heldigvis do rett uttafor soveromsdøra![]()
I natt har jeg faktisk sovet masse! Kun to doturer i svime, og jeg sovna vel før hodet traff puta igjen begge gangene! Deilig!
Håper det betyr at kroppen forventer baby iløpet av de nærmeste dagene, at den samler energi![]()