Våkner på natten

Det er ikke oxytocin jeg tenker på. Det er nie annet som får deg til å sove lett og takle våkenetter. Jeg tror jeg må finne papirene mine :p

Kaffe? :P Heheh, neida .. :D

Håper jeg får ei bedre natt i natt! I går var jeg så vanvittig sliten etter å ha vært hos fysio, og trasket på flisegulv i 7 timer på jobb, at hele natten gikk til urolige føtter, kramper, tett nese og 5-6 doturer.. Mannen skal være glad han er i Oslo på jobb!

Håper jeg får ei bedre natt i natt! I går var jeg så vanvittig sliten etter å ha vært hos fysio, og trasket på flisegulv i 7 timer på jobb, at hele natten gikk til urolige føtter, kramper, tett nese og 5-6 doturer.. Mannen skal være glad han er i Oslo på jobb!
Huff da :( føler med deg, håper du får en god natt :) her er 5-6 turer på do helt vanlig :)

Huff da :( føler med deg, håper du får en god natt :) her er 5-6 turer på do helt vanlig :)
Tusen takk, håper på det selv, og selv om vakta på jobb var like lang, er beina bedre nå :-) Jeg bruker å slippe unna med 2 turer på det meste, så det var nytt for meg å måtte kjempe meg ned trappa så mange ganger :-P

Tusen takk, håper på det selv, og selv om vakta på jobb var like lang, er beina bedre nå :-) Jeg bruker å slippe unna med 2 turer på det meste, så det var nytt for meg å måtte kjempe meg ned trappa så mange ganger :-P
Har heldigvis do rett uttafor soveromsdøra ;)

Har heldigvis do rett uttafor soveromsdøra ;)
Ble 3 turer i natt. Jeg vurderer sterkt å legge meg på gjesterommet, da slipper jeg trappa! Men er litt trist å ikke sove med kjæresten..

I natt har jeg faktisk sovet masse! Kun to doturer i svime, og jeg sovna vel før hodet traff puta igjen begge gangene! Deilig!
Håper det betyr at kroppen forventer baby iløpet av de nærmeste dagene, at den samler energi :p

Jeg hadde en sånn natt i går. I natt var jeg tilbake. Våken fra 04 til 05:30. Hadde også så vondt i hoftene at jeg til slutt stod opp og tok meg et glass melk og en bolle :rolleyes:

I dag er jeg så trøtt at jeg antar at jeg kommer til å sove godt til natten. ;)

Har fortsatt til gode å måtte på do midt på natta, 37+3 i dag :p Men har hatt en del netter der jeg bare våkner og ikke får sove igjen.. Også våknet mye pga vondt bekken, våkner hver gang jeg prøver å snu meg i senga :( De siste to nettene derimot har jeg sovet som en stein!

Back
Topp