Våkner hver halvtime

Har du\dere prøvd sammsoving? Noen barn roer seg bedre da

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Jepp, ho nekter å sove da;p skal ho sove må ho få ligge i fred og for seg selv:p

Jepp, ho nekter å sove da;p skal ho sove må ho få ligge i fred og for seg selv:p
Oi da,, skal ikke være enkelt.. mini her foretrekker å sove på sofaen på dagtid men nå har han plutselig klart å snu seg.. gjorde det flere ganger hos mormor idag,....
Så spent på åssen det blir med den søvnen fremmover...

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

De siste ukene har vært skikkelig kjipe her i gården og, men det er visst tydeligvis mer normalt enn jeg trodde, for her var det jo en gjeng som hadde de samme nettene! Det er jo litt beroligende! Jeg har lurt på hva i all verden det kan være, men hvis mange har babyer som våkner mye for tiden, så er det kanskje bare et utviklingssprang!? Jeg gleder meg iallefall til roligere netter! ;)

Her har vi en i hus som sover ca 2 eller 3 halvtimer iløpet av dagen. Synes d er lite..
så skulle tro han kunne såve igjennom natten snart.
Men legger hn ca 20 +/- da har han fått en god porsjon grøt å melk før han sovner.. våkner veldig ofte 23.30 mer mat, våkner med 3-4 timers pauser stortsett. Han såvner fort igjen da.
Men lurer litt på når man skal starte gi vann å se om d kan få dem til å slutte med mat på natten..

Nå er far på saken her i hus for å se om han får mini til å finne roen... mini slukna på lekematta 1930 ... vekka ham 5 min etterpå og gav han grøt ... rett over åtte fikk han melk... også prøvde vi å legge ham men han var ikke enig.... så jeg gikk inn å la meg sammen med ham... men nei.. så nå er far på saken

Hadde en sånn natt her vi og, rett før tanna kom. Regner med en lang natt nå også pga tanna. Ingenting er bra nok når hu ligger i senga, men alle andre steder er hu blid og fornøyd. Må da bli trøtt snart ><

Ja prøver alltid sutt først. Men etter 2-3 ganger så skjønner man at han ikke finner roen å bare vil ha mat/kos..

Har dere prøvd å plugge i sutten når de våkner om natten?

Snuppa mi tar ikke smokk.. Har prøvd utallige ganger å venne henne på det, mn det er ikke snakk om..:/

Back
Topp