Våkner hver halvtime

Lillemirakel

Glad i forumet
Åh jeg tror jeg blir gal snart! I to netter nå har jeg omtrent vært oppe hver halvtime med lillemann... Han våkner, gråter, og jeg putter i smokken også sover han en halvtime også er det på'n igjen.. Det er ofte han nekter å sovne igjen, og da hylskriker han av full pust helt til han finner ut av at han er trøtt. Er jeg helt alene i denne situasjonen? Det er ikke likt han i det hele tatt, han pleier jo kun å våkne 1 gang i løpet av en natt, men nå våkner han jo opptil 10-15 ganger.. Jeg er SÅ trøtt og sliten, og det er ikke lenge før jeg møter veggen :( :(
 
Her hadde vi noe lignende i julen. Riktignok hver 2. Time. Jeg tror det kanskje var et utviklingssprang. Hun begynte å prøve å snu seg akkurat da. Det sto på
Som verst i 1 uke før det roet seg og ble til 2 ganger for natten. Etter hun klarte å snu seg er vi tilbake på 1 gang for natten!
 
Min har begynt fra å sove 12 timer hver natt til å våkne hver 3 time. Ikke så sulten, men ikke annet enn puppekos hjelper. Håper det er utviklingssprang og at det endrer seg fort.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Har hatt noen slike netter her også. Våkna tidligere og oftere og oftere, sov dårlig på kvelden før vi også la oss.. Men så retta det seg opp igjen. I natt sov ho til 4, fikk litt mat og sov videre :) Det går nok over!
 
Min gutt våknet hver time for mat i litt over 2mnd, men sover nå greit igjen med kun 1 mating pr natt ca annehver natt - annehver våken natt. Tror det vil bli enda bedre jo mer fast føde de begynner å spise også :) skjønner godt du er sliten. Jeg er alenemamma og gikk runst i koma i 2-3mnd da jeg ikke fikk noe søvn :-/ men det blir heldigvis bedre! En dag... :)
 
Min har begynt fra å sove 12 timer hver natt til å våkne hver 3 time. Ikke så sulten, men ikke annet enn puppekos hjelper. Håper det er utviklingssprang og at det endrer seg fort.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Sånn er min lille jente også.. Eller hun har ikke sovet 12 timer i strekk, men gjerne 5 timer hvertfall.. Nå er hun våken hver 2,5 time og er ikke spesielt sulten, vil bare ligge inntil puppen å kose..for all del det er koselig det, men ikke hele natten gjennom..:(trenger mer søvn nå.. Hvor lenge har det holdt på sånn hos dere?
 
Dag 3 nå, kan ikke telle hvor mange ganger jeg har vært oppe denne natten heller. Det må jo være noe i veien når babyene våkner så hyppig? Er det noen av de andre babyene som viser tegn til at det kan være tennene? Føler vel egentlig ikke at han viser noen spesielle tegn til det på nattestid, men på dagen skal han gjerne ha hånden så langt inn i munnen som overhodet mulig og kan finne på på å gnisse litt på smokken før han "tar tak", men at det kan ha noe med nattesøvnen å gjøre skjønner jeg ikke. Jeg tror ikke han har vondt i magen heller, for han har ei bæsjbleie om dagen, og det hadde han før alt dette kaoset også. Haff:(
 
For å si det slik, jeg kan telle på en hånd de netterne vi har hatt hvor keg kun har vært våken 2 ganger for amming! Har i snart 6 mnd nå vært oppe uttallige ganger, alt fra 4-7 ganger fra 22-07.. Og hun får mer enn nok mat.. Spiser god porsjon grøt til frokost og kvelds, får frukt på formiddagen, og en liten porsjon middag i 15 tiden.. I mellom alt dette får hun pupp også! Så jeg går vel bare å krysser fingrene for at hun skal sove mer snart.. En dag må det jo snu tenker jeg.. Det har vært min motivasjon i snart 6 mnd:p hehe..
 
For å si det slik, jeg kan telle på en hånd de netterne vi har hatt hvor keg kun har vært våken 2 ganger for amming! Har i snart 6 mnd nå vært oppe uttallige ganger, alt fra 4-7 ganger fra 22-07.. Og hun får mer enn nok mat.. Spiser god porsjon grøt til frokost og kvelds, får frukt på formiddagen, og en liten porsjon middag i 15 tiden.. I mellom alt dette får hun pupp også! Så jeg går vel bare å krysser fingrene for at hun skal sove mer snart.. En dag må det jo snu tenker jeg.. Det har vært min motivasjon i snart 6 mnd:p hehe..
Høres ikke ut som om jeg skal klage, haha :)
 
Her er det for tiden hver time fra 2200-0700 før der sover han fra 1900 i ett strekk.. Kan telle på en hånd de nettene jeg har gitt mat 2-3 ganger :p gleder meg på mer søvn en gang i framtiden, mn nå må bare babyen nytes når han er så god og blid på dagtid <3 søvn får vi nok av når barna er større ;)
 
Her begynte vi med grøt da mini var 3,5 mndr og det hjalp veldig hos oss... nå har ikke mini vært veldig mye våken om natta foreløpig da men

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Grøt hjelper ingen allverdens ting her. Det ser faktisk ikke ut som at noe hjelper. Nå våknet han 01.40 og skulle OPP, han gråt av full hals og jeg må innrømme at nå etter 2 uker med dette styret gråter jeg også. Det er såvidt jeg greier å fungere gjennom dagen selv, med kun en halvtime-time mellom hver gang han våkner blir det jammen meg lite søvn på oss.. Før sov han jo hele natten igjennom uten problemer.. Må si jeg savner det :(
 
Grøt hjelper ingen allverdens ting her. Det ser faktisk ikke ut som at noe hjelper. Nå våknet han 01.40 og skulle OPP, han gråt av full hals og jeg må innrømme at nå etter 2 uker med dette styret gråter jeg også. Det er såvidt jeg greier å fungere gjennom dagen selv, med kun en halvtime-time mellom hver gang han våkner blir det jammen meg lite søvn på oss.. Før sov han jo hele natten igjennom uten problemer.. Må si jeg savner det :(

Grøt hjalp ingenting her heller! Kan trøste deg med at du er ikke alene, har hatt mange netter hvor jeg har sittet ved sengen hennes å grått sammens med henne av ren fortvilelse og tretthet! Men en gang må d gi seg tenker jeg
 
Her er vi begynt igjen med 2. Hver time etter et par ukers pause. Kanskje det er en fase de skal igjennom?
 
Grøt hjelper ingen allverdens ting her. Det ser faktisk ikke ut som at noe hjelper. Nå våknet han 01.40 og skulle OPP, han gråt av full hals og jeg må innrømme at nå etter 2 uker med dette styret gråter jeg også. Det er såvidt jeg greier å fungere gjennom dagen selv, med kun en halvtime-time mellom hver gang han våkner blir det jammen meg lite søvn på oss.. Før sov han jo hele natten igjennom uten problemer.. Må si jeg savner det :(

Sover han mye på dagtid ?

Bv forum appen ♡
 
Back
Topp