Våkne tidlig...

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
... det er så irriterende!!!

Flere som våkner tidlig i helgene?

I helgene våkner eg ofte i 6-7 tiden og får ikke sove lengre. Men er det ukedag og jeg må opp da sover eg :eek:
 
Haha, samme her. Våkner for at jeg må tisse, og da kjenner kroppen seg uthvilt. Kan ha noe med at jeg legger meg kl 20/21 også da :p

For min del synes jeg det er litt godt. Våkner til stillhet i huset og kan bare ligge i senga og slappe av. Trenger ikke opp for å stresse med frokost eller noe, bare ta en rolig morgen :)
 
Søvnmønsteret mitt har endret seg ekstremt etter jeg ble gravid. Fra å sove 8-10 timer, uten oppvåkning i mellom, sover jeg nå mellom 6-7 timer hver natt. Våkner som regel hver natt i halv fem tida, men sovner igjen. Våkner mellom 07-07:30. Utrolig irriterende, for jeg har i utgangspunktet et stort søvnbehov!
 
Trøtt som ett uvær på kvelden, kan fint legge meg kl 22. Når jeg har fri er jeg lys våken mellom 0530-0730 :) før kunne jeg sove til 0930 isj... egentlig ikke så trett når jeg skal på jobb heller og må opp 0530 :) :)
 
Akkurat samme her, søvnen min er helt annerledes etter jeg ble gravid..
våkner grytidlig og ligger mye i senga og vrir og vender på meg!
 
Våkner nesten halv 5-5 hver morgen, men klarer å sovne igjen, og legger meg nesten aldri etter 22.30 om kvelden. Da er jeg utslitt av kvalmen.
 
Våkner tidlig hver dag! Nå i forbindelse med toalettbesøk, men det er umulig å få sove etterpå!
 
Back
Topp