Våkentid

Wow, hvor lenge sov hun dupp da?
Oppdater på hvordan natta gikk :D

Hun sov fra 1115-1230, og til min store overraskelse så sovnet hun faktisk fra 15-16 også :eek: har ikke fått henne til å sove igjen på ettermiddagen i det siste.
Hun sovnet kl 19 og våknet 0645.

Så gårsdagen ble stikk motsatt av det jeg trodde den skulle bli:D
 
Hun sov fra 1115-1230, og til min store overraskelse så sovnet hun faktisk fra 15-16 også :eek: har ikke fått henne til å sove igjen på ettermiddagen i det siste.
Hun sovnet kl 19 og våknet 0645.

Så gårsdagen ble stikk motsatt av det jeg trodde den skulle bli:D

Oi :eek: og så fra 19 til 06:45, det hørtes ut som luksus :D
Vurderer å kutte ned til en dupp her og, men har ingen erfaring eller anelse på hvordan vi skal gjøre det. Han er liksom ikke så trøtt på første dupp, men så er han ikke så trøtt på neste heller så kunne tatt innimellom de to. Får se hva vi gjør :)
 
Oi :eek: og så fra 19 til 06:45, det hørtes ut som luksus :D
Vurderer å kutte ned til en dupp her og, men har ingen erfaring eller anelse på hvordan vi skal gjøre det. Han er liksom ikke så trøtt på første dupp, men så er han ikke så trøtt på neste heller så kunne tatt innimellom de to. Får se hva vi gjør :)

Her er hun gjerne stuptrøtt, så hun trenger nok 2 dupper.
Ble ikke like mye soving i dag da, men det var nok mest fordi vi har vært på farta.
Hun var helt skutt på kvelden og sovnet faktisk på puppen i kveld mellom 18 og 1830:eek: kan ikke huske sist hun gjorde det omtrent:p
 
Er det bare min som sover 2-3 lurer fortsatt? Syntes han sover så utrolig mye, men om han ikke sover mye på dagen så sover han så dårlig på natta...
 
Er det bare min som sover 2-3 lurer fortsatt? Syntes han sover så utrolig mye, men om han ikke sover mye på dagen så sover han så dårlig på natta...
Hvis vi er ute og farter i hviletiden må han kanskje ha 2. Men han sover jo mye lenger, 2-3 timer, om han har en. Hvis ikke han sover så lenge må han ha en til. Så enkelt er det.
 
Hvis vi er ute og farter i hviletiden må han kanskje ha 2. Men han sover jo mye lenger, 2-3 timer, om han har en. Hvis ikke han sover så lenge må han ha en til. Så enkelt er det.

Hvor mange timer sover han ca om dagen? Her sover han som regel 1-1,5 time på morran, 1,5-3 timer på formiddagen og 1,5-2,5 på dagen. Han har Jo behov for søvnen sin, så han får selvfølgelig sove altså :) bare syntes det virker som om han sover så mye iforhold til de andre her inne :p
 
Er det bare min som sover 2-3 lurer fortsatt? Syntes han sover så utrolig mye, men om han ikke sover mye på dagen så sover han så dårlig på natta...

Blir som regel 2 dupper her, men hun sover ikke mer enn 2-3 timer til sammen
Hun hadde nok hatt godt av mer, men det går ikke å få henne til å sove mer
 
Jenta mi på straks 10 mnd sove bare en halv time med hver hvil. 2 dupper. Lurte på om jeg skal prøve med bare 1 hvil og at den blir forhåpentligvis lenger. Noe tips hvordan jeg kan få det til?
 
Min har nok bare et stort behov for søvn :p
Mi skulle nok hatt litt mer, men hun nekter:p hehe
Så da må hun få krabbe litt rundt på gulvet og styre for at hun ikke skal være grinete :p gjør det vanskeligere å lage middag, så deilig at samboer har startet permisjon nå :D
 
Mi skulle nok hatt litt mer, men hun nekter:p hehe
Så da må hun få krabbe litt rundt på gulvet og styre for at hun ikke skal være grinete :p gjør det vanskeligere å lage middag, så deilig at samboer har startet permisjon nå :D

Ja alt for at de skal være fornøyde :D her er alt bare galt når han er trøtt, og blir han for trøtt får han ikke sove :p Åja det vil jeg tru er deilig :D
 
I dag har det vært en ikke-sove dag :p
Hun har sovet 1 time siden kl 7 i dag :eek:
 
"greit" egentlig. Ho legge seg 7 og pleier å sove t halv 8. M 1-2 oppvåkninger. Da får ho melk og sove igjen. Deres da?
Hun sovner gjerne rundt 19 og står opp kl 6. Hun sover som regel hele natta da:)

Hun pleier stort sett å sove en time fra ca 9-10, etter hun har spist, og en time fra ca 13-14.
Så i går var et unntak, og hun ble skikkelig grinete. La henne kl 18 i går fordi hun var så trøtt, men sovnet ikke før mellom 19 og 1930. Opp 0545 i dag tidlig.
Hun sovnet heldigvis igjen nå 0845 da, s0 skal hun få sove til vi skal dra på babysvømming om en halvtime.
 
Hun sovner gjerne rundt 19 og står opp kl 6. Hun sover som regel hele natta da:)

Hun pleier stort sett å sove en time fra ca 9-10, etter hun har spist, og en time fra ca 13-14.
Så i går var et unntak, og hun ble skikkelig grinete. La henne kl 18 i går fordi hun var så trøtt, men sovnet ikke før mellom 19 og 1930. Opp 0545 i dag tidlig.
Hun sovnet heldigvis igjen nå 0845 da, s0 skal hun få sove til vi skal dra på babysvømming om en halvtime.

Ja, kjenner at eg blir litt misunnelig da ;) noen har d så fint på natta da. Heldige
Vi kan jo egentlig ikke klage men allikevel tenke jeg at det hadde jo vært litt deilig da :)
 
Ja, kjenner at eg blir litt misunnelig da ;) noen har d så fint på natta da. Heldige
Vi kan jo egentlig ikke klage men allikevel tenke jeg at det hadde jo vært litt deilig da :)
Syns egentlig det har vært litt bedre de gangene hun har våknet en gang, for da har hun gjerne sovet til 7-8 istedenfor 0530-0600 :p
 
Her er det bare en dupp rundt 12-13.. Kan vare fra 30 min til 2-3 timer.. Sjelden den går over mer enn 1 time,men det skjer av og til. Står opp mellom 7 og 8 om morgenen og legger seg rundt kl.19,,
 
Hun har en dupp på formiddagen mellom 09/10 og sover gjerne to timer. Våkner mellom 11 og 12, og ny dupp rundt klokka 14 på ca 30-60 minutter. Etter den er hun våken til hun legger seg for natta mellom 18:30 og 20 en gang. Alt etter som hvor sliten hun er.
 
Back
Topp