Våkentid

Det skal finnes de fleste steder. Hvor bor du? Manuellterapaut er eksperter på muskel og skjelett. Har du hatt en lang fødsel ? Eller veldig rask? Ble babyen tatt med tang eller vakuum?
Jeg fant en som er 40 min unna med godkjenning til barn :D Jeg hadde en relativt rask fødsel, og jeg hadde bare 10 min med pressing, noe som gjorde at han kom fort, jordmor fikk ikke holde igjen hodet og hodet og kroppen kom på samme presset.. :) i tillegg til at hodet lå veldig høyt når de tok vannet og startet fødselen :) Har det noe å si?

Jeg fant en som er 40 min unna med godkjenning til barn :D Jeg hadde en relativt rask fødsel, og jeg hadde bare 10 min med pressing, noe som gjorde at han kom fort, jordmor fikk ikke holde igjen hodet og hodet og kroppen kom på samme presset.. :) i tillegg til at hodet lå veldig høyt når de tok vannet og startet fødselen :) Har det noe å si?
Det kan ha noe å si. :) ville sjekket det opp. Jeg tok gutten min til kiropraktor, han hadde litt låsing. Han ble riktignok tatt med vakuum, men greit å sjekke uansett tenker jeg :) kommer til å ta jenta mi som hopefully blir født snart, til en sjekk også :)

Ja. Ofte får de babyene problemer med nakke . Så bra du fant det. Håper du får time raskt og at det bedrer seg. Signerer de oppe ift bæressjal. Det var alfa omega for meg de første mnd. Whitney noise er også en ting du kan prøve . Finnes flere apper :kr

Ja. Ofte får de babyene problemer med nakke . Så bra du fant det. Håper du får time raskt og at det bedrer seg. Signerer de oppe ift bæressjal. Det var alfa omega for meg de første mnd. Whitney noise er også en ting du kan prøve . Finnes flere apper :kr
Skal ringe i morgen og høre hva de sier :) Skal se om jeg får anskaffet meg bæresjal også :) Men karen min roer seg ikke med bæring.. Det er liksom ingenting som hjelper når det pågår. Støvsugeren funker til tider.. Husker du hva appen heter? :p Hihi, fort det går litt fort i svingene :p

Jeg lurer på om han kan ha kolikk, for han har noe jeg trodde var rotetid på kveldene, og da gråter han og er urolig/kavete i 3-5 timer. Som regel fra pappaen kommer hjem fra jobb og frem til midnatt.. Jeg føler jeg mislykkes og ikke gir nok omsorg når han gråter sånn.. :(

Skjønner godt hva du mener! Men du mislykkes på ingen måte, det viktigste er at du er der for han:)

Skal ringe i morgen og høre hva de sier :) Skal se om jeg får anskaffet meg bæresjal også :) Men karen min roer seg ikke med bæring.. Det er liksom ingenting som hjelper når det pågår. Støvsugeren funker til tider.. Husker du hva appen heter? :p Hihi, fort det går litt fort i svingene :p
Med bæressjal blir det bæring og svøping samtidig. Det er ofte beroligende for de. Den ene heter vel baby sleep instant ;)

Back
Topp