Våkentid

Eh. Hvordan kan du mene at 13 timer sammenlagt gjennom et døgn er for lite for en 6 mnd gammel baby???
Jeg synes også det er lite. Når jenta mi sover så lite blir jeg helt kvalm av bekymring og slapper ikke av et sekund. Da går all min energi på å prøve å få henne til å sove, og blir kjempefrustrert hvis noen mener at hun ikke trenger å sove.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg synes også det er lite. Når jenta mi sover så lite blir jeg helt kvalm av bekymring og slapper ikke av et sekund. Da går all min energi på å prøve å få henne til å sove, og blir kjempefrustrert hvis noen mener at hun ikke trenger å sove.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Er vel du som kjenner babyen din best. Her har hun ikke sovet gjennom natta før nå i senere tid. Nå sover hun minst 10 timer. På dagtid er det varierende hvor mye hun sover, men så lenge hun er blid og fornøyd så stresser jeg ikke noe med det :-)

Vi legger han faktisk ca 18.30 hver kveld vi, da er han skikkelig trøtt og klar for natta! Så det funker her :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Legger vi mini 18.30 ligger han og vrir seg og griner i sengen, venter vi til nærmere 19 ligger han rolig og sovner uten grining.. Helt merkelig, men har testet det flere ganger.. Tror kanskje fordi kveldsrutinene blir snudd litt oppned.. Funker dårlig å begynne å gi grøten tidligere også, da vil han ikke spise den?!... Men det går seg vel til etterhvert :) Han er bare 6mnd :)

Back
Topp