Det er ofte annerledes i bhg. Storebror sov kortere dupper. Men kunne fint sove to timer i bhg. Er jo litt annerledes når de går over til bare en dupp også. Lillebror sover forresten ikke like bra om vi er ute på noe. Da blir det vanskeligere å få han til å sove lenge. Sover best når vi er hjemme og mye enklere å få til en god rutine og søvn da. Sånn var storebror også.
Han kan også gjerne våkne 30-45 min inn i duppen og sutre litt. Jeg pleier å la han ligge litt da og da sovner han stort sett igjen. Jeg tenker at deres som sover så korte dupper kanskje ikke nødvendigvis er uthvilt, men blir vekt igjen i et tidsrom med svært lett søvn. Den dype søvnen kommer jo ikke før litt lenger ut i sovingen
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Han kan også gjerne våkne 30-45 min inn i duppen og sutre litt. Jeg pleier å la han ligge litt da og da sovner han stort sett igjen. Jeg tenker at deres som sover så korte dupper kanskje ikke nødvendigvis er uthvilt, men blir vekt igjen i et tidsrom med svært lett søvn. Den dype søvnen kommer jo ikke før litt lenger ut i sovingen
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app