Våkenperiode mellom dagduppene

Ser at Sprout Baby er en app til iphone, noen som har andriodapper til registrering av søvn å anbefale? :)
Jeg bruker Baby Sleep Tracker, helt grei app, veldig enkel å bruke. Hvis du prøver den så regner jeg med du, som jeg, finner ut at det er litt dumt at det ikke går ann å endre fargene da ;)
 
Her er hu våken 1,5 - 2 timer før det er dupp igjen. Sover alt fra 30 min til 3 timer, men mest det første. Siste dupp bør være rundt fem, ellers blir det krise med legginga til klokka 19.
Tegnene her er å gni seg i øynene og sutring. Kan også bli litt roligere.
 
Her er hu våken 1,5 - 2 timer før det er dupp igjen. Sover alt fra 30 min til 3 timer, men mest det første. Siste dupp bør være rundt fem, ellers blir det krise med legginga til klokka 19.
Tegnene her er å gni seg i øynene og sutring. Kan også bli litt roligere.
Samme her, sover ikke lenge på dagen, begynner å sutre når han er trøtt.
 
Her har det plutselig de siste par dagene begynt å bli 2,5 - 3 timer mellom dupper [emoji51] før sov hun 25-30 min med ca 2 timers mellomrom, men nå sover hun fort 40 min - 1,5 time. Blir fortsatt ganske tydelig trøtt etter bare 2 timer, da hun blir rolig, begynner å gni seg i øynene og babler masse av typen laaange vokaler.
Men nekter og sove før det er gått nærmere 3 timer... og trenger plutselig mer hjelp til å sovne på dagen igjen, nå som vi endelig trodde vi hadde klart å få henne til å sovne mer på egenhånd!
 
Back
Topp