Uwææ, jeg kommer til å bli avslørt.

Ja
Ja, det er vel en av de dyreste har jeg hørt.. Men det er litt av et arbeid og mye stoff og broderinger:) den er nok ikke så behagelig å ha på seg når man er gravid med det stramme og tykke beltet og den tunge stakken. Og sikkert umulig å amme i;)
Helt sant :)

Hjelpes hun gir seg jo ikke heller. I dag inviterte jeg henne hit på vafler fordi det er morsdag. Da begynte hun å mase om at jeg måtte finne et målbånd, og få målt midjemålet mitt til skjørtet på den hersens bunaden. Jeg "fant ikke" målbåndet, så nå vil hun jeg skal sende målene. + at jeg visstnok MÅ komme dit og prøve resten av bunaden snart. :confused: Lurer på om midjemålet blir ca riktig om jeg strammer målbåndet alt det går? Veldig vanskelig å se på den luftfylte bollemagen hvor midjen egentlig skal være. :P

Har du like mye luft om morgenen når du står opp? Kanskje best å ta ett mål etter en god natts søvn ;)

Får prøve. Søren og, jeg må sikkert gå i den mistilpassede bunaden neste år. :P Kan ikke klage på nytt når hun demonterer hele greien nå.

Får prøve. Søren og, jeg må sikkert gå i den mistilpassede bunaden neste år. :P Kan ikke klage på nytt når hun demonterer hele greien nå.

Du får bare la være å komme i form etter svangerskapet så passer den nok til neste år også ;)

Back
Topp