Qvini
Glad i forumet
Jeg synes denne graviteten enda er helt uvirkelig!! Kan ikke tro at jeg er gravid nesten! Enda jeg har vært masse på ultralyd å sett den lille og har til og med begynt å kjenne liv (tror iallfall at det er liv). Men det går ikke opp for meg at om rundt 20 uker + er jeg en mamma!! Klarer ikke helt å se det for meg! Magen vokser alt er fint med den lille - men tror ikke hodet mitt er helt der! Jeg gleder meg såklart sikkelig og babyen var veldig planlagt! Kan kanskje ha noe med at jeg mistet i desember en gang og ikke helt tørr å la jubelen sitte - men nå er jeg jo tross alt 18+5 å sjangsen for at dette her skal gå bra er nok veldig veldig stor!!
Hodet henger bare litt etter, det er så uvirkelig!! Tror også den lille er av den sjenerte og rolige typen - gjemmer seg til på ultralyder - gir egentlig ikke så mye liv fra seg! Men kjenner deg jeg tror er den inni mellom og stadig tydeligere!! Jeg må bare finne en måte der jeg faktisk tror på at han er der inni!!
Er det noen av dere som har det lignende eller har hatt det sånt? Føler meg nesten litt slem - men det er jo ikke det at jeg ikke gleder meg - bruker doppleren ofte - er livredd for at noe skal skje med den lille!! Tenkte at når oul var ville den følelsen senke seg og jeg trodde på det, tenkte også sånt med sparkene - men hodet tørr ikke å senke skuldrene helt! (Måtte bare få dette ut, kanskje det hjelper å sette ord på det) - for jeg vet hvor utrolig heldig jeg er som har en liten som vokser i magen min, og min av alle er så utrolig heldig å får oppleve det!!
Hodet henger bare litt etter, det er så uvirkelig!! Tror også den lille er av den sjenerte og rolige typen - gjemmer seg til på ultralyder - gir egentlig ikke så mye liv fra seg! Men kjenner deg jeg tror er den inni mellom og stadig tydeligere!! Jeg må bare finne en måte der jeg faktisk tror på at han er der inni!!
Er det noen av dere som har det lignende eller har hatt det sånt? Føler meg nesten litt slem - men det er jo ikke det at jeg ikke gleder meg - bruker doppleren ofte - er livredd for at noe skal skje med den lille!! Tenkte at når oul var ville den følelsen senke seg og jeg trodde på det, tenkte også sånt med sparkene - men hodet tørr ikke å senke skuldrene helt! (Måtte bare få dette ut, kanskje det hjelper å sette ord på det) - for jeg vet hvor utrolig heldig jeg er som har en liten som vokser i magen min, og min av alle er så utrolig heldig å får oppleve det!!

Å kjenne seg avventende - absolutt tillatt! Vi har god tid enda. Det blir garantert noe HELT annet når barnet havner i armene, en gang i november... Dårlig samvittighet - ikke nødvendig, men man kan iallfall ikke ha dårlig samvittighet for å ha dårlig samvittighet! Det beste er vel å forsøke å akseptere hvordan man føler det, fra dag til dag.