UVI :(

Vil anbefale deg tranebærkapsler daglig for å forebygge hvis uvi er noe du sliter med :) har selv slitt me det og hatt uvi en gang i løpet av svangerskapet, men tar nå tranebærkapsler daglig og har ikke hatt det siden :)
Sliter normalt ikke med uvi, men tenkte på å ta tranebærkapsler daglig fra nå av. Vil ikke ha det slik igjen. Hvor mange kapsler tar du for dagen?

Jeg bruker den som heter Bra! på apoteket, tar 2 sånne om dagen :) står bakpå esken anbefalt dose, det kan variere litt etter hvilket merke :)

Hvordan går det med deg?

Hvordan går det med deg?
Går bedre, men verker litt enda. Har knasket c-vitaminer og tranebær - drukket sitronsaft og tranebærjuice, så håper det blir bedre til i morgen. :) Blir jeg verre igjen nøler jeg ikke med å ringe legevakten. Holder meg hvertfall unna smertestillende så har kontroll over "vondten" ;)

Går bedre, men verker litt enda. Har knasket c-vitaminer og tranebær - drukket sitronsaft og tranebærjuice, så håper det blir bedre til i morgen. :) Blir jeg verre igjen nøler jeg ikke med å ringe legevakten. Holder meg hvertfall unna smertestillende så har kontroll over "vondten" ;)

Så bra det er bedre:)
Men var du hos legen for å få AB da? :)

Han ville ikke gi meg fordi det ikke var gale nok. :rolleyes: Hele greien får meg til å ville bytte fastlege....

Nei vel? Nå vet ikke jeg hvor ille det skal være, eller hvor ille du er,men det kan sist jeg hadde det var vel heller ikke veldig ille og det gikk til nyrene etterhvert:(

Håper det gir seg raskt, men om du får vondt i ryggen e.l ville jeg tatt kontakt med en gang uten å nøle. Jeg trodde jeg hadde ekstreme muskelsmerter, og ventet 2 døgn før jeg kontaktet lege fordi jeg klarte å gå omtrent, og fikk kjeft for ikke å ha ringt tidligere.
Ikke for å skremme deg, men bare ha i tankene at det kan skje.

Back
Topp