Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Flere som er plaget med UVI etter st de ble gravide..?
Utrolig slitsomt å måtte på do hele tiden, men likevel ikke måtte...!
Tips for forwbygging taes imot med stor takk
Jeg hadde uvi uka før positiv test. Eneste jeg kan tipse om er å unngå å sitte på noe kaldt og å ikke bruke setevarmer i bilen for da gir du bakterier perfekt vekstforhold. Tror ikke det er farlig å drikke tranebærjuice mens en er gravid, men sjekk det opp først for å være sikker
Sur drikke som appelsin juice,tranebær,ikke fryse og sitte kaldt.Drikke mye har hatt uvi i begge tidligere svangerskap,en dag ute i kulden og den kommer
Jeg hadde det i jula og ble nødt til å ta antibiotika, som ikke fungert, så ble satt på enda en kur. Helt krise sammen med kvalmen. Fikk beskjed om at det er ufarlig å ta dette i svangerskapet og at det er viktig å behandle uvi når man er gravid. Har hatt nyrebekkenbetennelse tidligere så ville for enhver pris unngå det nå. Det jeg gjorde i tillegg til å ta kur var å drikke masse sitronvann og unngå sukker. Det skal visst gjøre susen!
jeg startet dette svangerskapet med uvi... og en mnd etterpå første uvi kom andre runde... Jeg som aldri har uvi. Håper jeg ikke blir plaget med det i svangerskapet.