UVI...

miss_88

Blir kjent med forumet
Flere som er plaget med UVI etter st de ble gravide..?
Utrolig slitsomt å måtte på do hele tiden, men likevel ikke måtte...! :(
Tips for forwbygging taes imot med stor takk :)

Jeg hadde uvi uka før positiv test. Eneste jeg kan tipse om er å unngå å sitte på noe kaldt og å ikke bruke setevarmer i bilen for da gir du bakterier perfekt vekstforhold. Tror ikke det er farlig å drikke tranebærjuice mens en er gravid, men sjekk det opp først for å være sikker ;)

Sur drikke som appelsin juice,tranebær,ikke fryse og sitte kaldt.Drikke mye:-) har hatt uvi i begge tidligere svangerskap,en dag ute i kulden og den kommer

Har en mistanke om at jeg kan ha det, skal til legen om noen dager, så da får jeg vel svaret.

Det er vel viktig å starte behandling så raskt som mulig siden ubehandlet uvi kan gi fosterskader og for tidlig fødsel?

Jeg hadde det i jula og ble nødt til å ta antibiotika, som ikke fungert, så ble satt på enda en kur. Helt krise sammen med kvalmen. Fikk beskjed om at det er ufarlig å ta dette i svangerskapet og at det er viktig å behandle uvi når man er gravid. Har hatt nyrebekkenbetennelse tidligere så ville for enhver pris unngå det nå. Det jeg gjorde i tillegg til å ta kur var å drikke masse sitronvann og unngå sukker. Det skal visst gjøre susen! :)

jeg startet dette svangerskapet med uvi... og en mnd etterpå første uvi kom andre runde... Jeg som aldri har uvi. Håper jeg ikke blir plaget med det i svangerskapet.

Back
Topp