Uvi?

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Hvilke symtomer har du hatt på urinveis infeksjon når du er gravid ???
 
Lurer også på, så følger denne :)


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
 
Tisset mye men lite. Litt stram lukt av urin. Og vondter nede i livmoren

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Tisset mye men lite. Litt stram lukt av urin. Og vondter nede i livmoren

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
føler du det er anderledes enn når du ikke er gravid og har det om du har hatt det da?
det svri ikke når jeg tisser men har mye utflod føler av og til at den lukte litt merklig.. det svir der nede når vi har sammleie og kommer litt blod i urinen og papiret og føler jeg må tisse ganske ofte. er også litt ubehagelig i ryggen , og ubehagelig rund livmora der iblandt. litt vanskelig og vite for det meste kan jo være vanlige graviditets plager også. Har jo hatt uvi når jeg ikke har vært gravid og da svir det alltid mye når jeg skal tisse , forgie gang var det så vondt at jeg nesten ikke klarte og gå for det var så smertefullt. men sånn er det jo ikke nå =)
 
Jeg er mye plaget av uvi, og fikk utslag for et par uker siden. Jeg kjente ingenting! Jeg tisser mer enn vanlig uansett, men det var ingen svie/brennende følelse som jeg har følt før ved uvi. For min del merket jeg altså ikke at jeg hadde det nå som jeg er gravid.
 
Eg har aldri harr da, og håpar rg slepp da!! Er da ikkje veldig farligt når ein er gravid?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
føler du det er anderledes enn når du ikke er gravid og har det om du har hatt det da?
det svri ikke når jeg tisser men har mye utflod føler av og til at den lukte litt merklig.. det svir der nede når vi har sammleie og kommer litt blod i urinen og papiret og føler jeg må tisse ganske ofte. er også litt ubehagelig i ryggen , og ubehagelig rund livmora der iblandt. litt vanskelig og vite for det meste kan jo være vanlige graviditets plager også. Har jo hatt uvi når jeg ikke har vært gravid og da svir det alltid mye når jeg skal tisse , forgie gang var det så vondt at jeg nesten ikke klarte og gå for det var så smertefullt. men sånn er det jo ikke nå =)
Når man er gravid og tror man kanskje har uvi skal man alltid ta kontakt med lege. Det blir nesten alltid behandlet for at det ikke skal utvikle seg til nyrebekkenbetennelse. Det er fryktelig vondt og krever ofte innleggelse men ikke alltid. Jeg har ikke de samme plagene når jeg ikke er gravid. De blir sterkere nå men ikke så mye.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde et par runder med første uten åpenbare symptomer. Da det ble påvist skjønte jeg at det var derfor jeg hadde vært mer kvalm dagene før, men koblet det ikke før det ble utslag på prøven. Er nok greit å levere en prøve dersom man er usikker :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
men for min del tror jeg ikke det er uvi for ,"plagene" , var der ikke på morningen igjen

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
Har hatt kronisk uvi fra jeg var 2 til 14 år og kan alt om uvi. Kjenner tegnene før det slår ut på koen test.

Men da jeg hadd3 d som gravid med første, merka jeg ingenting. ..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg har alltid en pakke hjemmetester liggende, ubehandlet uvi kan føre tidlig fødsel...
 
Jeg hadde utslag på stix på kontroll i går, de skulle dyrke den så på mandag får jeg vite om det blir antibiotika eller ikke..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hadde utslag på stix på kontroll i går, de skulle dyrke den så på mandag får jeg vite om det blir antibiotika eller ikke..


Sent from my iPhone using BV Forum
Kjøpte du det på apoteket ? :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
Nei, var på kontroll hos legen. :) de stixene er ganske dyre på apoteket, og så må man vite litt om dem for å tolke resultatet. Jeg tar heller en ekstra tur til lege eller jordmor dersom jeg lurer på om jeg har det.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hmm.. jeg har aldri hatt uvi, men kjekt å lese gjennom hvordan symptomene kan fortone seg annerledes under et svangerskap. De stixer jo urin på hver kontroll, så får vel høre det der om det skulle være noe jeg ikke får med meg.

22.02.2015 ♡
 
Back
Topp