Uvel....

Frksvima

Betatt av forumet
Siden i går kveld har jeg følt meg veldig uvel i hele kroppen! Var i utgangspunktet i fin form i går å tok en tur på coop obs og Clas Olsen.. Liten time ca.. Da jeg kom hjem igjen begynte kroppen å "si ifra".. Hoftene og bekkenet verker veldig, er også "øm" mellom beina men inni kroppen (vanskelig å forklare), føler meg ordentlig uggen, hadde også en del kynnere men ikke veldig sterke men heller ofte og veldig uregelmessige! Fikk en tålig god nattesøvn men føler ikke kroppen er noe bedre i dag.. :( samme som i går, litt mindre av kynnere men mer murring i magen... :( er førstegangsf, 30+6, sykemeldt og kjenner masse liv!

Er det bare kroppen som sier stopp, slapp av? ;)
Er ikke typen som overtenker ting men følte det var litt mye akkurat nå...

Er nok bare kroppen din som sier i fra at du må slappe av litt :)
Hvis du føler deg usikker så ringer du føden å snakker med JM.
Men jeg tro du er trygg. Ta ett par paracet og legg deg på sofaen eller i senga å slapp av litt..

Siden i går kveld har jeg følt meg veldig uvel i hele kroppen! Var i utgangspunktet i fin form i går å tok en tur på coop obs og Clas Olsen.. Liten time ca.. Da jeg kom hjem igjen begynte kroppen å "si ifra".. Hoftene og bekkenet verker veldig, er også "øm" mellom beina men inni kroppen (vanskelig å forklare), føler meg ordentlig uggen, hadde også en del kynnere men ikke veldig sterke men heller ofte og veldig uregelmessige! Fikk en tålig god nattesøvn men føler ikke kroppen er noe bedre i dag.. :( samme som i går, litt mindre av kynnere men mer murring i magen... :( er førstegangsf, 30+6, sykemeldt og kjenner masse liv!

Er det bare kroppen som sier stopp, slapp av? ;)
Er ikke typen som overtenker ting men følte det var litt mye akkurat nå...

Håper du føler deg bedre nå - hvordan går det? :)

Håper du føler deg bedre nå - hvordan går det? :)
Joda, formen ble sakte men sikkert bedre :) Det er fortsatt ett eller annet rart føler jeg.. Klarer ikke helt å sette fingeren på det.. :P men hu lille i magen styrer å ordner så må nok bare falle til ro med det :) skal til legen i morgen på kontroll så får prate litt med han da :)

Joda, formen ble sakte men sikkert bedre :) Det er fortsatt ett eller annet rart føler jeg.. Klarer ikke helt å sette fingeren på det.. :p men hu lille i magen styrer å ordner så må nok bare falle til ro med det :) skal til legen i morgen på kontroll så får prate litt med han da :)

Bra at du tar det opp med lege - er viktig å lytte til kroppen :) Lykke til :)

Back
Topp