UV telt

Vi har dette, kjøpt på ebay :) veldig fornøyd, bare synd at man må feste det med slike teltplugger, så det ikke kan stå på terassen :/
a046566bce15c79309f93699ab0b21bc.jpg

Hvordan er det når babyene nå ruller og ikke ligger stille.? Har ikke tenkt på ferie og på sunnmøre er det så ustsbilt? Har ikke superbra økonomi og vurdere å heller smøre med solkrem og dekke henne til, hva tror dere?

Hvordan er det når babyene nå ruller og ikke ligger stille.? Har ikke tenkt på ferie og på sunnmøre er det så ustsbilt? Har ikke superbra økonomi og vurdere å heller smøre med solkrem og dekke henne til, hva tror dere?

Alternativt kan du bare dandere til en stor paraply som fungerer som en parasoll [emoji4] Det gjorde vi sist jeg var hos min mor og ikke tok med uv-teltet.

Vi har kjøpt gapahuk fra xxl, står helt fint uten plugger om det ikke er vind, men kan også festes med teltplugger[emoji1360] Det er også stort nok til at vi kan herje inni med henne, og hun kan rulle så mye hun vil [emoji5]

Vi har dette, kjøpt på ebay :) veldig fornøyd, bare synd at man må feste det med slike teltplugger, så det ikke kan stå på terassen :/
a046566bce15c79309f93699ab0b21bc.jpg
Vi har bøyd til noen sterke ståltråder (gipskroker het de, fra clas olson). Så stikker vi pinnen ned mellom sprekkene i terrassen og vrir så den står på tvers. I rundingen har vi en karbinkrok som vi kan faste i teltet. Funker helt greit. Syns det er rart at ingen produserer det!! [emoji35]20170709_230032.jpg

Vi har bøyd til noen sterke ståltråder (gipskroker het de, fra clas olson). Så stikker vi pinnen ned mellom sprekkene i terrassen og vrir så den står på tvers. I rundingen har vi en karbinkrok som vi kan faste i teltet. Funker helt greit. Syns det er rart at ingen produserer det!! [emoji35]Vis vedlegget 229001
Så lurt! Kanskje jeg må prøve dette da[emoji2]

Så kjipt :( Trodde det bare fantes slike i pop up funksjon eg :)
Resten av teltet er pop up, men ikke bunnen.. skikkelig teit! [emoji85]

0b055955abeda99ca0eaed1aa180e69f.jpg

Vi har dette popup uv teltet, fornøyd :) etter litt trening og kaving er det ikke vanskelig å få det sammen lenger heller,,hehe.

0b055955abeda99ca0eaed1aa180e69f.jpg

Vi har dette popup uv teltet, fornøyd :) etter litt trening og kaving er det ikke vanskelig å få det sammen lenger heller,,hehe.

Åh! Er en sånn en jeg skulle hatt i stedet. Er skikkelig myggsommer her i år [emoji58]

Neida, hadde stellebagen inni pluss litt til, ihvertfall like tungt som ungen, og teltet fløy bortover terrassen! [emoji23] var vanlig norsk-sommer-vind [emoji14]
Oi, så rart, men da er det vell tett telt uten sånn myggnetting noen plasser? :) Vårt har ikke blåst :)

Back
Topp