Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil det ikke stå uten pluggene? [emoji846]Vi har dette, kjøpt på ebayveldig fornøyd, bare synd at man må feste det med slike teltplugger, så det ikke kan stå på terassen :/
![]()
Hvordan er det når babyene nå ruller og ikke ligger stille.? Har ikke tenkt på ferie og på sunnmøre er det så ustsbilt? Har ikke superbra økonomi og vurdere å heller smøre med solkrem og dekke henne til, hva tror dere?
Vil det ikke stå uten pluggene? [emoji846]
Vi har bøyd til noen sterke ståltråder (gipskroker het de, fra clas olson). Så stikker vi pinnen ned mellom sprekkene i terrassen og vrir så den står på tvers. I rundingen har vi en karbinkrok som vi kan faste i teltet. Funker helt greit. Syns det er rart at ingen produserer det!! [emoji35]Vi har dette, kjøpt på ebayveldig fornøyd, bare synd at man må feste det med slike teltplugger, så det ikke kan stå på terassen :/
![]()

Så kjiptNei[emoji85] men kan helt sikkert jukse det til på et vis da håper jeg[emoji28]
Så lurt! Kanskje jeg må prøve dette da[emoji2]Vi har bøyd til noen sterke ståltråder (gipskroker het de, fra clas olson). Så stikker vi pinnen ned mellom sprekkene i terrassen og vrir så den står på tvers. I rundingen har vi en karbinkrok som vi kan faste i teltet. Funker helt greit. Syns det er rart at ingen produserer det!! [emoji35]Vis vedlegget 229001
Resten av teltet er pop up, men ikke bunnen.. skikkelig teit! [emoji85]Så kjiptTrodde det bare fantes slike i pop up funksjon eg
![]()
Vi har pop up, uv-telt da, men det blåser bare avgårde om det er litt vind. Kjipt om det stikker av med ungen liksom! [emoji23]Så kjiptTrodde det bare fantes slike i pop up funksjon eg
![]()
![]()
Vi har dette popup uv teltet, fornøydetter litt trening og kaving er det ikke vanskelig å få det sammen lenger heller,,hehe.
Så teit daSå lurt! Kanskje jeg må prøve dette da[emoji2]
Resten av teltet er pop up, men ikke bunnen.. skikkelig teit! [emoji85]
Skal vell en del vind til når ungen ligger inniVi har pop up, uv-telt da, men det blåser bare avgårde om det er litt vind. Kjipt om det stikker av med ungen liksom! [emoji23]
Neida, hadde stellebagen inni pluss litt til, ihvertfall like tungt som ungen, og teltet fløy bortover terrassen! [emoji23] var vanlig norsk-sommer-vind [emoji14]Skal vell en del vind til når ungen ligger inni![]()
Oi, så rart, men da er det vell tett telt uten sånn myggnetting noen plasser?Neida, hadde stellebagen inni pluss litt til, ihvertfall like tungt som ungen, og teltet fløy bortover terrassen! [emoji23] var vanlig norsk-sommer-vind [emoji14]
Ja, er sånn tett med åpning på den ene siden. Reine vindfangeren! [emoji23]Oi, så rart, men da er det vell tett telt uten sånn myggnetting noen plasser?Vårt har ikke blåst
![]()
Off, da skjønner eg det flyr lettJa, er sånn tett med åpning på den ene siden. Reine vindfangeren! [emoji23]
Så smart! Hvilket er det? Har bare sett."tette" uv-telt.Off, da skjønner eg det flyr lettVårt har en åpning også myggnetting på de andre sidene nederst
![]()
Er sånn lite blått pop up fra barnashusSå smart! Hvilket er det? Har bare sett."tette" uv-telt.