UV telt

*Lillekorn*

Tillamor
Nå går vi snart varmere tider i møte her på Østlandet og jeg har begynt å tenke på om UV telt kan være noe å investere i til vesla. Noen andre som har eller har tenkt til å kjøpe UV telt.:)
 
Har det fra barnas hus, men ikke fornøyd. Lite, trangt og luftehullene slipper inn mye sol:)
 
Har ett fra største var lita. Men stangen knakk her om dagen så må vel kjøpe nytt. Hadde paviliong før som fungerte bra både for meg og baby. Vurderer å kjøpe nytt. Da trenger jo ikke uv-teltet være så stort .
 
Kjøpte det fra barnas hus og testet ved å slå opp. Synes det var for langt og smalt, så bytta det inn. Nå har jeg kjøpt babymoove sitt telt og det er større, luftigere og jeg liker det kjempegodt. Er dog dyrere da.. https://www.google.no/search?newwin...NAhWKvBQKHdgmA9sQhyYIGw#imgrc=KXyMWmIfavqswM:
Pluss også for at det er faktor 50 og ikke 30 som på det til barnas hus. Men har kjøpt et basseng med tak over på Barnas hus, det er det høy faktor på og funker veldig fint. (Selv om jeg sikkert har brukt 5 timer på å skjønne åssen det skal legges sammen.)
 
Back
Topp