uvær

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Flere som har det idag? Her er strømmen vekk og det regner og regner. Venter på everket :)

Her skulle det komme enorme mengder nedbør, og være en av de mest utsatte plassene. Men kan ikke si jeg merker noe til det hjemme iallfall. Det er nok en del store bekker og slikt rundt omkring her nå, som kan være veldig ødeleggende.

Her skulle det komme enorme mengder nedbør, og være en av de mest utsatte plassene. Men kan ikke si jeg merker noe til det hjemme iallfall. Det er nok en del store bekker og slikt rundt omkring her nå, som kan være veldig ødeleggende.
Får håpe dere slipper unna. Jeg bor "høyt" så merker ikke så mye til oversvømmelser. Men trærne faller ned :p

Blåser og regner en haug! Snuppa er på (svømme?)tur med hele skolen i skogen idag, regner med hun er bra blaut nå :P Jeg har akkurat kommet inn og koser meg med pledd og kakao - elsker å sitte inne med høstværet ute!

Høstvær e skikkelig koselig:)

Her har det ikke regnet siden morningen og sola titter fram nå og da, men i natt derimot var jeg sikker på at huset skulle blåse bort :P

Berre å tenne stearinlys og kose seg inne i uværet for deke. Her er det varmt og fint høstvær. Har yra litt, men sola bryt litt igjennom.

Last edited:
Vi har faktisk veldig fint vær ☺☺ men hadde uvær for noen dager siden

litt regn i dag tidlig, men ellers så har det vært blå himmel i hele dag omtrent.. Litt kald vind innimellom.. :p

Det har bare hølja ned:) vestfold er vist en av de tre fylkene som ble hardest rammet av regnet :)

Back
Topp