Utviklingstrinn

Juli15/juni18

Flørter med forumet
Noen fleire som sitter mitt i en skikkelig utviklingstrinn med mye skriking og trass? Uff så vanskelig dette synes jeg
Jenta mi har aldri vore redd aleine eller redd andere og nå trenger ein bare å gå ut av rommet. Det samme kem det er, også folk som ho egentlig ikke kjenner.
Vil ikke være aleine i det heile tatt synes det er ganske så vanskelig siden ein må jo klare litt i huset og. Matlaging er nesten umulig

Fleire?
 
Ja!! Herregud... Haha men det er litt morsomt ;) det er nå vi skal lære dem om faste regler og hvordan man fungerer ute i sosiale sammenhenger! Er en kamp, men sånn er det med barn :) gleder meg derimot til det er over ;)

PS: har bært min i bæresjal siden han var nyfødt. Kan ikke tenke meg å klare meg uten. Han sitter ofte i sjalet på ryggen mens jeg lager mat eller vasker hus osv!
 
Ja kjenner den oversikt og vet at hun er akkurat i ein skikkelig ein ha ha, men godt å høre fra andre hvordan andere unger er i akkurat den perioden :)

Nei kunne ikke tenke meg å bære henne rundt heile tida. Ikke mine greier. Greit å bære på tur osv. Men for meg ikke noe når jeg vil gjøre husarbeid osv. :)
 
Back
Topp