Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
r litt mer enn før. Ellers gjør hun ikke så mye enda....Født 22/12-14
Hun var nøyaktig 11 uker da hun lo første gang, men har ikke gjort det siden. I dag er hun 12 uker. Hun blir lei av å ligge på magen etter noen sekunder og begynner først med sutring som til slutt blir hylgrining. Hun holder ut litt lenger på magen på stellebordet, så hun ligger ofte der mens jeg er på do. Hun klasker borti lekene på babygymmen, det virker som det ikke er så tilfeldig lenger...
r litt mer enn før. Ellers gjør hun ikke så mye enda....
Det er ganske høy kant det, så hun klarer ikke å rulle ned derfra nå og det er eneste stedet hun ikke gråter når hun ligger på magen. Jeg rekker ikke frem med hånden, men ser på hun hele tiden. Du må jo selvfølgelig få beskjed om det, tenk på alle de som ikke tenker seg om og plutselig har en unge med hodet rett i flisene.Hvordan gjør du i forhold til sikring når hun ligger på stellebordet når du er på do? Er det rett ved siden av?
Jeg fikk streng beskjed om å alltid ha en hånd på babyen når han er på stellebordet, noe jeg syntes er temmelig kronglete når jeg skal vaske hender, f.eks![]()
Ruller fra mage til rygg og ho er snart 3 mnd. Men det sies at d ikke er bevist når de er så små. Det kommer av at hode er så tungt og at den første beviste snuingen er fra rygg til mage. Så derfor teller jeg det ikke med på det ho kan![]()
r og prater masse, men har ikke ledd enda! Også har ho begynt å lage "prompelyder" med munnen så sikkelet spruter