Utvide vennekretsen, Bergen?

Jeg har ikke mulighet før etter vinterferien. Men det er litt vanskelig og finne tid som passer meg også, så jeg slenger meg bare med hvis det går. Har ei i første klasse som ikke får på sfo, og da er det ganske begrenset åpning på dagtid. ;)

Eg er med, men jobbar så for meg er det ettermiddag/helg som passar best:)

Litt det samme for meg , jeg er hjemme i permisjon , men hvis det er snakk om neste uke så passer det ikke torsdag hos meg

Jeg blir kanskje med. For moro skyld, er det noen med barn her født i juli/aug/sep 2009? =)

Hei :) Vil gjerne slenge meg på :) 28 år, fyllingsdalen, har en sønn på snart 9 uker. Kan dessverre ikke neste uke, men så er kalenderen tom :)

Skulle vi kanskje tatt det en helg da for da kan kanskje flest være med?

Hei :) Vil gjerne slenge meg på :) 28 år, fyllingsdalen, har en sønn på snart 9 uker. Kan dessverre ikke neste uke, men så er kalenderen tom :)
Mulig vi havner i samme barselgruppe da. Bor også i Fyllingsdalen med en gutt på 11 uker

Åh :) jeg vil også være med! Men jeg føder når som helst, så neste uke kan bli litt vanskelig ;)
Må bare poppe først, så blir jeg med på neste treff! 27, bor i Loddefjord, bodd i Bergen i 2,5 år. Forlovet og venter mitt første barn nå i februar :)

Mulig vi havner i samme barselgruppe da. Bor også i Fyllingsdalen med en gutt på 11 uker
Er allerede i en barselsgruppe, og tror ikke du er med der...ingen med barn samme alder som dine eldre. Har din barselsgruppe startet opp enda? Men er åpen for bekjentskaper utenfor barselsgruppen og :) Bor i ved Ortuvannet, og du?

Er allerede i en barselsgruppe, og tror ikke du er med der...ingen med barn samme alder som dine eldre. Har din barselsgruppe startet opp enda? Men er åpen for bekjentskaper utenfor barselsgruppen og :) Bor i ved Ortuvannet, og du?
Jeg har ikke møtt de på gruppen min enda, pga lille var innlagt på sykehus første mnd sin. Får ikke truffet dem før på 3mnd kontrollen Men er helt klar med på å treffes utenom gruppen også ja Bor rett bak teateret

Jeg er ofte ved adressen ortustranden

Back
Topp