Min er nok også med, iallefall på dagtidjeg og vil være med. men jeg er alene med sønnen min på 20 mnd.
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min er nok også med, iallefall på dagtidjeg og vil være med. men jeg er alene med sønnen min på 20 mnd.
jeg og vil være med. men jeg er alene med sønnen min på 20 mnd.
Jeg har en sønn født juni 08Jeg blir kanskje med. For moro skyld, er det noen med barn her født i juli/aug/sep 2009? =)
kanskje lettest for de som ikke har permisjon tenker jegSkulle vi kanskje tatt det en helg da for da kan kanskje flest være med?
Mulig vi havner i samme barselgruppe da. Bor også i Fyllingsdalen med en gutt på 11 ukerHeiVil gjerne slenge meg på
28 år, fyllingsdalen, har en sønn på snart 9 uker. Kan dessverre ikke neste uke, men så er kalenderen tom
![]()
Kanskje best. Eller fredag ettermiddag?Skulle vi kanskje tatt det en helg da for da kan kanskje flest være med?
Samme for megKanskje best. Eller fredag ettermiddag?![]()
Er allerede i en barselsgruppe, og tror ikke du er med der...ingen med barn samme alder som dine eldre. Har din barselsgruppe startet opp enda? Men er åpen for bekjentskaper utenfor barselsgruppen ogMulig vi havner i samme barselgruppe da. Bor også i Fyllingsdalen med en gutt på 11 uker
Jeg har ikke møtt de på gruppen min enda, pga lille var innlagt på sykehus første mnd sin. Får ikke truffet dem før på 3mnd kontrollen Men er helt klar med på å treffes utenom gruppen også ja Bor rett bak teateretEr allerede i en barselsgruppe, og tror ikke du er med der...ingen med barn samme alder som dine eldre. Har din barselsgruppe startet opp enda? Men er åpen for bekjentskaper utenfor barselsgruppen ogBor i ved Ortuvannet, og du?
Jeg er ofte ved adressen ortustrandenEr allerede i en barselsgruppe, og tror ikke du er med der...ingen med barn samme alder som dine eldre. Har din barselsgruppe startet opp enda? Men er åpen for bekjentskaper utenfor barselsgruppen ogBor i ved Ortuvannet, og du?
Det kan du siSkjer det noe mer her??