Utvendig vs innvendig ultralyd.

Da antar jeg at jo større en er jo mindre er sjangsen på å se med utvendig? :rolleyes:

Da bør nok jeg forberede meg på innvendig isåfall :facepalm:

Det stemmer ikke helt. 25 kg overvektig her og så helt fint på ul i uke 8. De ser jo ikke på selve magen så tidlig. Det er veldig langt ned og det er jo ikke der man har alt fettet :p
 
Det stemmer ikke helt. 25 kg overvektig her og så helt fint på ul i uke 8. De ser jo ikke på selve magen så tidlig. Det er veldig langt ned og det er jo ikke der man har alt fettet :p

Okei, da satser jeg på utvendig men forbereder meg på innvendig. :p
Har ikke fått timen enda, bare besked om at jeg får time. :happy:
 
Okei, da satser jeg på utvendig men forbereder meg på innvendig. :p
Har ikke fått timen enda, bare besked om at jeg får time. :happy:

Tror det spørs litt hvor du går. Sannsynligheten for innvendig UL er betydelig større hos en gynekolog enn hos jordmor feks. Men er det utvendig er det uansett ikke der hvor fettet ditt er (uten at jeg vet akkurat hvordan du ser ut da, men stort sett er det ikke plassert så langt ned :p)
 
Ikke fått utvendig UL før uke 12 :) Har vært hos gynekolog, da. Er normalvektig.
 
Tror det spørs litt hvor du går. Sannsynligheten for innvendig UL er betydelig større hos en gynekolog enn hos jordmor feks. Men er det utvendig er det uansett ikke der hvor fettet ditt er (uten at jeg vet akkurat hvordan du ser ut da, men stort sett er det ikke plassert så langt ned :p)

Usikker på hvem det er, er på kvinneklinikken på sykehuset ihvertfall. :p
Får vel vite mer når jeg får innkallingen. :happy:
 
Tror det spørs litt hvor du går. Sannsynligheten for innvendig UL er betydelig større hos en gynekolog enn hos jordmor feks. Men er det utvendig er det uansett ikke der hvor fettet ditt er (uten at jeg vet akkurat hvordan du ser ut da, men stort sett er det ikke plassert så langt ned :p)
Du har nok veldig rett i det skriver her, har samme erfaring. Skal til gynekolog nå den 2.jan. og han tar alltid innvendig når jeg ikke er lengre på vei enn jeg er nå. Tok utvendig hos jordmor i uke 9 sist.
 
Back
Topp