Utvendig TUL

Det er mest vanlig å ta utvendig tul hvis man ikke går til gyn. Jeg tok innvendig fordi jeg gikk til gyn.
Det er nok der forskjellen ligger da, for tidligere har jeg vært hos gyn og denne gangen var jeg hos jordmor.
 
Det er mest vanlig å ta utvendig tul hvis man ikke går til gyn. Jeg tok innvendig fordi jeg gikk til gyn.
Aah, det var jeg faktisk ikke klar over.. Jeg har kun opplevd innvendig tul så langt, men det har vært til gyn :)
 
Min første på 5+6 var utvendig, jeg ble overrasket over at de så noe utvendig så tidlig da jeg kun har erfaring med innvendig så tidlig, men det gikk helt fint det, viktigste å se bankende hjerte. Hadde innvendig for noen dager siden, og bildene blir jo finere og bedre målinger :)

Det viktigste er helt klart å se et bankende hjerte når det er så tidlig ja [emoji173] men jeg tror nok som du sier at bildene og målingene kan være bedre innvendig. Selvom det høres ut som det ikke skal spille noen rolle lenger. Likevel litt skeptisk [emoji12]
Uansett, å se et bankende hjerte og få høre at det er liv er en spesiell opplevelse, enten det er innvendig eller utvendig [emoji87][emoji7]
 
Sist jeg var gravid (men førstemann) tok de først utvendig i uke 11, men etterpå ville han ta innvendig for å få korrekte målinger og se slt tydeligere. Dette var riktignok på sykehuset. Men likevel..
 
Sist jeg var gravid (men førstemann) tok de først utvendig i uke 11, men etterpå ville han ta innvendig for å få korrekte målinger og se slt tydeligere. Dette var riktignok på sykehuset. Men likevel..
Ja, det er jo fint å kunne slippe innvendig, men har likevel inntrykk av at målingene blir mer korrekte innvendig så tidlig som du skriver.
 
Tusen takk for alle svar jenter! Ser det er forskjellige erfaringer, både positivt og negativt ift utvendig/innvendig så tidlig. Greit å vite at det er mye mer vanlig enn jeg trodde hvertfall :)
 
Vel..jeg skal på ultralyd til fredag 6+4...og jeg skal defentlig spørre om jeg skal kle av meg...
Skikkelig kult å ligge der med rompa og musa ut i det fri...og så får du beskjed at hun skal ta utvendig ha ha:laughing001:laughing001
 
Vel..jeg skal på ultralyd til fredag 6+4...og jeg skal defentlig spørre om jeg skal kle av meg...
Skikkelig kult å ligge der med rompa og musa ut i det fri...og så får du beskjed at hun skal ta utvendig ha ha:laughing001:laughing001
Haha [emoji12][emoji85] Det kan fort bli litt kleint! Høres lurt ut å spørre [emoji12]
 
Back
Topp