utvendig/innvendig ul?

takk <3 jeg går til terapi for det som har hendt, så det går greit. Jeg har fortrengt det i så mange år, men når problemene med å bli gravid kom på banen, så kom de tankene også. så da ble det terapi.
TO år med voldtekt av tidligere stebror, fra jeg var 10 år!! Det gjør noe med en!! :(
Uff så fælt *sender over en stor klem *
 
jeg prøver å få mannen på "gli" i forhold til ultralyd. så langt har han ikke gitt meg et klart JA, så da avventer jeg litt. Men han er kronisk dårlig på klare ja og nei da :p
 
jeg prøver å få mannen på "gli" i forhold til ultralyd. så langt har han ikke gitt meg et klart JA, så da avventer jeg litt. Men han er kronisk dårlig på klare ja og nei da :p
Ville sagt at vi skal, kom igjen :p min så heller ikke så veldig mye vits men han visste hvor mye jeg ville.. Han ble mer spent etterhvert så det nærmet seg og når vi var der satt han å måpte og bare hadde det største smilet.
Så ville pushet på mannen, er så verdt det '
 
takk <3 jeg går til terapi for det som har hendt, så det går greit. Jeg har fortrengt det i så mange år, men når problemene med å bli gravid kom på banen, så kom de tankene også. så da ble det terapi.
TO år med voldtekt av tidligere stebror, fra jeg var 10 år!! Det gjør noe med en!! :(
Huff, dette var jo helt forferdelig å høre. Men du er kjempe tøff og flink som søker hjelp i forkant, vet at dette noen ganger kan være vanskelig for mange. *klem*
 
Jeg fikk mannen med på det! Så etter nyttår bestiller jeg en time! hihihi!
 
Huff, dette var jo helt forferdelig å høre. Men du er kjempe tøff og flink som søker hjelp i forkant, vet at dette noen ganger kan være vanskelig for mange. *klem*
tusen takk for gode ord <3
 
Ville sagt at vi skal, kom igjen :p min så heller ikke så veldig mye vits men han visste hvor mye jeg ville.. Han ble mer spent etterhvert så det nærmet seg og når vi var der satt han å måpte og bare hadde det største smilet.
Så ville pushet på mannen, er så verdt det '
jeg vet ikke helt hvordan mannen blir å reagere på det, men jeg håper han ville satt pris på det på lik linje :) Sett at han faktisk får fri da :)
 
jeg vet ikke helt hvordan mannen blir å reagere på det, men jeg håper han ville satt pris på det på lik linje :) Sett at han faktisk får fri da :)
Det er ikke noen plass som holder oppe lengre? Fant en plass som holdt oppe lengre kun for at han skulle slippe å tenke på jobben :) håper du får han med deg ihvertfall.
 
Han var iallefall mye mer interessert da jeg tok det opp sist, og jeg har funnet en klinikk som er åpent sent , så da er det nok mulig han får vært med :) kanskje vi tar med jentene også så får de se lilelbror/lillesøster <3
 
Ville sagt at vi skal, kom igjen :p min så heller ikke så veldig mye vits men han visste hvor mye jeg ville.. Han ble mer spent etterhvert så det nærmet seg og når vi var der satt han å måpte og bare hadde det største smilet.
Så ville pushet på mannen, er så verdt det '

Jeg forklarte bare mannen at det finnes noe som heter MA, og at jeg ikke er spesielt intr i å gå rundt med en død baby INNI meg i mange uker fremover, og derfor ville ha bekreftelse på liv før jul. Han var ikke negativ fra før altså, og han ble det i hvertfall ikke da. Jordmor bekreftet mine bekymringer rundt dette og forklarte at hun desverre hadde disse tilfellene innom fra tid til annen. Han var kjempeglad for at vi hadde vært der når timen var ferdig :)
 
Back
Topp