Ja solpudder hjelper godt påBlekere = utvasket?
Bruker mye svart og hvit, litt solpudder og voila; ikke utvasket :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja solpudder hjelper godt påBlekere = utvasket?
Bruker mye svart og hvit, litt solpudder og voila; ikke utvasket :O
Det var klærEr det klær eller sminke det er snakk om da? Aldri hørt om førgjelder det alle eller for jeg har aldri følt meg særlig utvasket før
![]()
Det er jo greit, men her var det virkelig alle under én kamJeg var hos en sånn "ekspert" en gang, og tror det går ut på analyse av hud, hår og øyenfarge for å finne ut av hvilke farger man kler? Noen farger fremhever deg, mens andre gjør det motsatte.
Haha. Jaja, da ser jeg utvasket ut i dag også. Godt det kun er fysio på agendaenDet var klærJa, det gjaldt visst alle. Særlig oss med nordisk hud
![]()
Som jeg skulle sagt det selv! Hater å se rosa utJa Lykke til med å få meg i for mye farger. Har jeg på meg rosa eller rødt så blir jeg rosa i ansiktet uansett om jeg har på meg sminke eller ikke. Bedre for meg å være en grå mus enn å se ut som ett trafikklys.
Jeg ogsåHaha. Jaja, da ser jeg utvasket ut i dag også. Godt det kun er fysio på agendaen![]()
Det er fordi de er så utvasket selvJeg ogsåingen av de jeg har møtt har kommentert at jeg ser utvasket ut
![]()
Helt sikkertDet er fordi de er så utvasket selv![]()
Det er jo greit, men her var det virkelig alle under én kam![]()