Utvasket i ansiktet

Er det klær eller sminke det er snakk om da? Aldri hørt om før :P gjelder det alle eller for jeg har aldri følt meg særlig utvasket før :P
Det var klær ;) Ja, det gjaldt visst alle. Særlig oss med nordisk hud :P

Jeg var hos en sånn "ekspert" en gang, og tror det går ut på analyse av hud, hår og øyenfarge for å finne ut av hvilke farger man kler? Noen farger fremhever deg, mens andre gjør det motsatte.

Jeg var hos en sånn "ekspert" en gang, og tror det går ut på analyse av hud, hår og øyenfarge for å finne ut av hvilke farger man kler? Noen farger fremhever deg, mens andre gjør det motsatte.
Det er jo greit, men her var det virkelig alle under én kam :P

Ja Lykke til med å få meg i for mye farger. Har jeg på meg rosa eller rødt så blir jeg rosa i ansiktet uansett om jeg har på meg sminke eller ikke. Bedre for meg å være en grå mus enn å se ut som ett trafikklys.

Det var klær ;) Ja, det gjaldt visst alle. Særlig oss med nordisk hud :P
Haha. Jaja, da ser jeg utvasket ut i dag også. Godt det kun er fysio på agendaen :o

Ja Lykke til med å få meg i for mye farger. Har jeg på meg rosa eller rødt så blir jeg rosa i ansiktet uansett om jeg har på meg sminke eller ikke. Bedre for meg å være en grå mus enn å se ut som ett trafikklys.
Som jeg skulle sagt det selv! Hater å se rosa utO.o

Back
Topp