Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sier lebestiftHva med lebestift? Eller parAfyme?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Jeg sier lebestiftog advokado trodde det her det jeg, jobba i matbutikk i 2 år alltid lest feil lol! Også "godde ned" som betyr å trekke ned i do også sølekørja til skittentøyskurv.. Kjæresten lo da jeg ba han ta ned sølekørja ja.. Hehe alltid sagt det og det blir sagt hos mine foreldre også lol hihi.
Sent from my iPhone using BV Forum
Veiovergang, eller gangfelt. Ikke ja takk begge deler her, hahaHahaoverforsvømmelse!
Gubben mener jeg sier gangoverfelt feil. Men det tror jeg ikke noe på!
25 uker <3
Jeg sier høreapparat. Er jo et hjelpemiddel for at man skal høre bedreNår vi er inne på sånne ting.. heter det øreapparat, eller høreapparat? Mulig det skrives med en P ogdiskutert det sååå mange ganger uten å komme noe vei
bruker denne (u)smart(e)telefonen
Men er jo også til å ha "på øret". Er faktisk usikker på hva jeg pleier å si selvJeg sier høreapparat. Er jo et hjelpemiddel for at man skal høre bedre![]()
Hehe det er sant. Aner ikke hva som er rett jeg assåMen er jo også til å ha "på øret". Er faktisk usikker på hva jeg pleier å si selvmulig jeg sier begge deler. Blir bare forvirra av hva som er riktig og galt i forhold til de to orda. Alle sier forskjellig. Skal ikke være lett
![]()
bruker denne (u)smart(e)telefonen
Haha her var det mye gullkorn. Jeg har mange ord som jeg sier feil.
F.eks glidelås, gnidelås.
Har masse annet og, men ble så distrahert av alle rare ordene her inne![]()
Hva med lebestift? Eller parAfyme?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Lebestift er et ord som blir brukt av mange her ihvertfall. klinger bedre enn leppestift, og er lettere å si...hehe
Ha ha ^^Hahaoverforsvømmelse!
Gubben mener jeg sier gangoverfelt feil. Men det tror jeg ikke noe på!
25 uker <3
Ha haOg jeg har med gangs også! Fotgjengerovergangsfelt![]()
Jeg sier visst det galt jeg også! Litt forvirrende, for jeg er vant med noe fra dialekten der jeg er fra, og noe annet på dialekten her! Eller no sånt..Legger trykk på feil stavelse når jeg sier kullsyre, sier kullsYre i stedet for kuLLsyre![]()
Ha ha! Dagens!Jeg sier middagsprosjon, heter visst porsjon![]()
så har jeg presentasjonsangst....
Søsteren klarte ikke si kulepenn før i 1.klasse, sa pulepenn hun![]()