Uttak i dag.

Karatekids

Glad i forumet
VIP
Hadde time halv ni i morges, mannen gjorde sin jobb mens jeg ble klargjort på rommet. Selve klargjøringen gikk greit, og alt sånt.

Men denne gangen holdt jeg på å svime av altså. Det var så vondt. Helt forferdelig.

Fikk ut 7 fine egg, og nå er det bare å vente til i morgen formiddag så kommer dommen. :)

Fikk lokalbedøvelse up there, morfin i venflonen og 4 paracet og en vival. :)

Ja, er fornøyd med 7 egg. :)

Uff, vonde uttak er pyton! Håper det går bra med deg nå! Supert resultat fikk du i alle fall. Krysser fingre for god kvalitet :-)

Bra resultat då! Håpar dei alle lar seg befrukta og deler seg fint! Usj, vonde uttak er bale! Har aldri hatt særlig smerter akkurat ved uttaket, men seinere på kvelden samme dag som uttaket har eg alltid måtta teke litt smertestillandes. Men veit det av og til er litt kronglete å komme til egga og at det då kan gjera vondt tross bra bedøvelse/dop. Lykke til med dei neste dagane og rugetida! :)

Syv egg er jo faktisk et tilnærmet perfekt resultat mener jeg. Da er kvaliteten som oftest god og man har kanskje noen som er gode nok for frys i tillegg. Så spennende! Lykke til med innsett på onsdag og ikke minst den kommende rugeperioden. Håper formen er bedre nå en del timer etter det vonde uttaket!

Bra med 7 egg! :gen014 Eg hadde 6 egg. Kjedeligt når d e så vondt da.... :( Eg va faktisk overraska over hvor bra d gjekk. fekk paracet og afipran og lokalbedøvelse selvsagt. Første gangen fekk eg oxynorm, men den blei eg så kvalmen av og andre gang fekk eg petidin sprøyte å den blei eg svimmel av... Hehe ska kje vara lett. ;) håper vi begge får bra resultat då og noen fine befrukta egg!!!! :happy112 Tvi tvi

hvordan var uttaket ditt første gang da? Løye at det er så forskjellig fra gang til gang....

hvordan var uttaket ditt første gang da? Løye at det er så forskjellig fra gang til gang....
Er fornøyd med antallet, virkelig. :) Mitt første uttak var ikke vondt i det hele tall. Lurer på om jeg fikk mer lokalbedøvelse da, i forhold til nå. Fikk petidin i dag, samme som sist, men da mer av det. Forskjellige sykepleiere på mine uttak. Tror kanskje det hadde noe å si.

Ble spurt underveis om jeg ville avbryte, men sa nei. Mannen sa da vi kom på hotellrommet at han var stolt av meg, men at han hadde klaska meg i svime om jeg hadde avbrutt, sånn at de fikk henta ut siste rest. ;)

Glad for at det er overstått, nå er det bare å vente til innsett. :)

Ikke godt å si hva som gjør at det blir forskjellig fra gang til gang.. Du har jaffal vore tøff som har fullført!!! :) haha bra kommentar fra mannen din... ;)

Så tøffe dere er!!! Jeg skal på mitt første uttak imorgen. Har pcos så håper jeg det blir mange gode egg.... Og håper at det blir lite vondt også...
Lykke til Elmodi!!! krysser alt for at du får mange gode egg og ingen smerter!! Tvi tvi

Tusen takk for snille svar fra dere. <3

Lykke til Elmodi på ditt første uttak, håper det har gått som smurt. :)

5 EGG BEFRUKTET!!!! LYKKE!!!!!!

Innsett på torsdag, 2 fine egg. :)

Da uttaket mitt har gått rett til helvete!! Hadde masse masse smerter og de fant kun ett egg... Mistet troen på alt og er kjempe lei meg!!
Uff :( fikk du ikke masse smertestillende? Er vel håp for det ene egget? sender deg en trøsteklem!! Føler med deg...

Satser du får en laaaang rugetid, Karatekids :) Lykke til i morgen med innsett. Heldigvis er det mye lettere enn uttaket ;)

Back
Topp