Uttak i dag.

Fikk 2paracet +1 sånn pille til + lokalbedøvelse. Men hadde det kjempe vondt alikevell. Spurte om kvaliteten til det ene egget, men de kunne ikke si noe. jeg hag mistet toen og vil egentlig at deg ene egget ikke overlever. Da regner de ikke med det mislykkede forsøket.Men er det vanlig å få ut kun ett egg? Selv om det var mange eggposer ved ul?

Gratulerer Karatekids!! 5 egg er bra!! Får håpe du slipper flere vonde uttak.... Nå krysser jg alt for deg!!
Lykke til med innsetting! <3 <3

Lykke til med innsetting, Karatekids! Og lykke til med rugetiden! Uttakene mine har også vært forferdelig vonde. Håper du slipper det flere ganger.

Fikk 2paracet +1 sånn pille til + lokalbedøvelse. Men hadde det kjempe vondt alikevell. Spurte om kvaliteten til det ene egget, men de kunne ikke si noe. jeg hag mistet toen og vil egentlig at deg ene egget ikke overlever. Da regner de ikke med det mislykkede forsøket.Men er det vanlig å få ut kun ett egg? Selv om det var mange eggposer ved ul?
Kjedelig at du har mistet troen da... :( vet at det er vanlig å ha noen tomme eggposer, men dei fleste har vel litt mer enn 1 egg... håper det er ett bra egg og at det blir befruktet!! Lykke til!!! Klem

Back
Topp