Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gulpekluter fikk vi ikke nok av! Ammeinnlegg i bambus er veldig myke og behagelige mot såre, vonde nippler.. Babynest og vippestol (etter noen mnd) brukte vi mye. Ullklær er virkelig gull på de små, brukte nesten bare ull de første mnd
Og purelan!!! Ville virkelig anbefalt å ha det med på sykehuset, nipplene blir såre
Kanhende nestemann er annerledes, men criben er solgt, spørs om vi kjøper ny. Hva man bruker er nok veldig individuelt ja! Jeg hat aldri savna nest eller bilstolpose, men kunne ikke levd uten bæretøy. Beste rådet jeg kan gi er at butikkene fortsetter å være åpne etter at ungen blir født også, så det går an å utsette noen innkjøp og se hva du savner
Vi har arva masse klær og en god del ting fra venner og familie. Så lenge det kan vaskes synes jeg at brukt er greit. Men som andre her har sagt, sikkerhetsutstyr (bilstol) ville jeg kjøpt nytt
det går mye i Body og tynn bukse inne samt sokker. Til første drukna vi i klær
men til andre ønsket vi oss praktiske ting isteden for. Gulpekluter, bleier, flasker, smokker osv. Å bilstolpose var ett must her