Utstyrstråden

Svingbarehjul kan også låses . Hadde simo da jeg bodde i Trondheim . Men etter jeg kjøpte TFK til tredje barnet er jeg frelst

Å låsen blir treg å vanskelig etter hvert. Veldig mange æ har snakka med si ALDRI mer. Å æ va utrolig fornøyd med emmaljunga æ hadd for 18år siden. Fikk barn i nov da å. Perfekt str, lun å go. Rett å slett perfekt.

Svingbarehjul kan også låses . Hadde simo da jeg bodde i Trondheim . Men etter jeg kjøpte TFK til tredje barnet er jeg frelst
Helt enig med deg! Jeg har hatt tfk til mine to troll og har vært superfornøyd! Vogna er god på både snø og grus, låser forhjulet i ulendt treng. [emoji4]

Trenger ALT:p

Noen som har hatt stellebordet på barnerommet og ikke på badet? Vi har et så sinnsykt lite bad,så vi har ikke plass til et stellebord der inne. Eneste problemet er at man ikke har tilgang til vann. Noen som har erfaring? Funker det greit?

Vi hadde stellebordet på barnerommet. Der hadde jeg en liten bolle stående med vann, byttet vann hver morgen. Så brukte jeg sånne engangskluter å vaske med. Funket veldig bra for oss :)

Vi hadde stellebordet på barnerommet. Der hadde jeg en liten bolle stående med vann, byttet vann hver morgen. Så brukte jeg sånne engangskluter å vaske med. Funket veldig bra for oss :)
Da satser jeg på at vi overlever!:)

Back
Topp