Utstyrstråden

MrsWinchester

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Så ikke ut som vi hadde en sånn?

Vi har heldigvis det meste fra før siden dette blir nr 3, men enkelte ting må vi ha nytt av. Eks bilstol. Har kikket litt på testvinner recaro previa. Noen som har den og kan si hva dere syns om den?

Ellers så har vi en vogn som gikk ut av produksjon i 2015, er derfor ikke sikker på om vi får tak i nye hjul som jeg tror den trenger. Det må jeg sjekke opp.

Så blir det spennende å se om tredjemann har samme kjønn som de andre, viss ikke trenger vi mye klær også [emoji14]

Har dere kommet langt i planleggingen på dette området? [emoji846]

dette er også nr 3 men har kvitter meg med ALT da de er 6 og 11 år og jeg troddw jeg var ferdig.

jeg har bestemt meg for Stokke vogn og troll vugge. ellers så blir det ikke kjøpt så mange store ting:)

dette er også nr 3 men har kvitter meg med ALT da de er 6 og 11 år og jeg troddw jeg var ferdig.

jeg har bestemt meg for Stokke vogn og troll vugge. ellers så blir det ikke kjøpt så mange store ting:)

Hehe, ja nei da må man vel begynne på nytt ja [emoji846] begge mine er under 5 år og tanken på en nr 3 har vel alltid ligget der, så derfor kvittet vi oss ikke med mer en bilstolen (som uansett hadde blitt for gammel nå).
Stokke vognene er pene altså, hvilken type tenker du på?

Hehe, ja nei da må man vel begynne på nytt ja [emoji846] begge mine er under 5 år og tanken på en nr 3 har vel alltid ligget der, så derfor kvittet vi oss ikke med mer en bilstolen (som uansett hadde blitt for gammel nå).
Stokke vognene er pene altså, hvilken type tenker du på?
Stokke Trailz. har trillet den en del med mitt tantebarn. kjempegod vogn:)

Store ting vi MÅ ha er bilstol, Ergobaby, Stokke newbornsete, og babybjörn vippestol. I tillegg ønsker jeg meg ny vogn [emoji4]

Har sprinkelseng men mangler madrass ;p stellebord har vi fra før. Ny vogn må nok også til. Da den vi kjøpte for snart tre år siden e godt utbrukt [emoji14] har litt lyst på en av silver cross sine men dæm e jo så dyr. :o å så må vi ha ny bilstol. :) ellers e d vel ikke så mye vi treng me mindre vi får gutt [emoji14] da må alt av klær kjøpes. Har ingen gutteklær å arve heller da samboer bare har fått døtre å i min familie blir d visst bare født jenter [emoji14]

Vi trenger ny Tripp trapp, og denne gangen blir det med nyfødtsetet. Angret sånn på at vi ikke kjøpte det sist! Ellers har vi det aller meste.

Jeg solgte vogna vår i forrige uke, så må kjøpe ny [emoji16] så skal vi ha nyfødtsetet til tripp trapp, vippestol, stellebord og seng til å ha inntil vår seng. Blir det en gutt må vi ha endel klær også.

Nr tre her og, så vi har også en del utstyr. Men solgt masse klær opp til 7 måneder, så det må vi ha litt nytt av. Pluss at vi har to gutter fra før, så om det mot mine tvil skulle blitt en jente så blir det litt ekstra klær. Trenger ny vogn da mellomste vil være 16 måneder, så må ha en søskenvogn. Pluss enda en tripp trapp [emoji23]

Dette er vår første, så trenger en hel del, men vi har flere å arve etter, så det vil bli en fin blanding av brukt og nytt :)

Babybilstolen blir akkurat 5 år, så usikker på om jeg kan bruke den[emoji848] Ellers har vi mye. Skal unne meg en Bbhugme tror jeg samt noen nye ammebher da de forrige er oppbrukt. Vognen jeg kjøpte brukt for 5 år siden duger nok enda [emoji1305] Tror jeg skal ha bilstoladapter til vogn samt bilstolpose denne gangen - gjør det enklere med levering av de to andre i bhg [emoji4]

Av ting man ikke trenger men som man trenger likevel [emoji38] vil jeg anbefale Stokke newborn Seat, bedsidecrib, bæresjal (jeg har close caboo som er "ferdigknyttet") - det er jeg veldig fornøyd med [emoji1]

Vi har ingen ting, siden dette er første, men håper på å kunne kjøpe ting brukt :)
Signerer den. Ingenting her heller. Min første :) Og bf sin begynner på skolen snart - så ingenting igjen derfra :/ Men brukt er gull :D

Mtp at en slik bilstol skal brukes et års tid også, hadde jeg nok kassert den dessverre.
Vår var 2012 mod., og den solgte jeg i 2015. Hadde uansett ikke brukt den nå [emoji846]

Bilstoladapter til vogn er bare himmel altså! Anbefales på det sterkeste [emoji846] jeg har babyjogger city mini. Den lå i bilen hele tiden, tar liten plass, lett å legge sammen (med en hånd), og kan brukes som sportsvogn "samtidig" (man setter stolen oppi på en måte). Jeg skiftet mellom bøylen og adapterene alt etter om det var babyen eller 2-åringen som skulle bruke vognen [emoji846]

Bilstol skal IKKE brukes mer enn 5 år å ikke til fler enn to barn. Den skal IKKE vært mistet i gulvet eller vært utsatt for noen form for støt å iallefall ikke en ulykke. Bilstol e noe å e sinnsykt streng på. Hadd aldri turt å kjøp brukt fra noen andre enn min nærmeste familie.
Hilsen hu som syns bilstol e noe man SKA vær hysterisk på.

Back
Topp