Utstyrstråden

Jeg er så usikker på babyvogn.. Ny eller brukt? Er det noen til 6000-7000 som er like gode som merkevognene? :) Vi har mulighet til å bruke en del på utstyr, men liker å få mest mulig for pengene.. :D

Jeg er så usikker på babyvogn.. Ny eller brukt? Er det noen til 6000-7000 som er like gode som merkevognene? :) Vi har mulighet til å bruke en del på utstyr, men liker å få mest mulig for pengene.. :D
Jeg har trillet litt for ei venninne som har en litt billigere vogn og jeg merket godt forskjell på demping og trillecomfort. Kan ikke snakke om babyens comfort, for den kjenner jeg ikke :P Jeg kan nok kjøpe vogn brukt om den ikke er brukt mer enn et barn og røykfritt hjem :)

Mange fine emmaljunga vogner til salgs brukt. Kunne nok kjøpt brukt, for det er mange som er fine. Jeg kjøpte ny vogn til første som jeg tenkte å ha videre til nestemann. :) den kostet vel opp mot 11.000. Så en sparer en del på å kjøpe brukt. Noen selger jo allerede etter et år. :)

aaah :-) Jeg er jo helt grønn på dette, så er interessant å høre deres erfaringer :-) satser på å finne ei lite brukt "god" vogn da :-) Om ikke så må vi vel bare betale det som det koster :-P Hehe. Viktig med god trillekomfort!!

Ønsker å kjøpe meg en sånn ammemadrass denne gangen, men usikker. Så må vi kjøpe inn sprinkelseng, vogn kanskje emmaljunga, bilstol og base, ny bil :p stellematte, klær, vognteppe (skal strikke et er planen), sladdre speil til bilen. Madrass, dyne til seng og vogn, vognpose til vinter :)

aaah :) Jeg er jo helt grønn på dette, så er interessant å høre deres erfaringer :) satser på å finne ei lite brukt "god" vogn da :) Om ikke så må vi vel bare betale det som det koster :p Hehe. Viktig med god trillekomfort!!
Kan anbefale det! Med første mann måtte eg absolutt ha en splitterny vogn, men vi har ikkje råd til det beste. Vogn vi kjøpte var nå helt OK (en fra DBS/Crescent) men blytung! Da prinsesse kom, brukte storebror den som sovevogn og kjøpte eg en brukt Easywalker vogn, happy meg! Til vår minste kjøpte eg min drømme vogn brukt. En Emmaljunga white leatherette med svingehjul framme. Men den har eg solgt. Det var hennes vogn. Sååå nå skal eg finne meg en anna fin en! :D:rolleyes:

aaah :-) Jeg er jo helt grønn på dette, så er interessant å høre deres erfaringer :-) satser på å finne ei lite brukt "god" vogn da :-) Om ikke så må vi vel bare betale det som det koster :-P Hehe. Viktig med god trillekomfort!!
Anbefaler deg å investere i en god vogn med skikkelig trillekomfort, det satte jeg så enormt pris på! Svingbare hjul foran er helt fantastisk, har du først prøvd det så går du aldri tilbake. Folk selger flotte vogner billig på nett, så absolutt mulig å kjøpe bra vogn uten å blakke seg helt :)

Kan anbefale det! Med første mann måtte eg absolutt ha en splitterny vogn, men vi har ikkje råd til det beste. Vogn vi kjøpte var nå helt OK (en fra DBS/Crescent) men blytung! Da prinsesse kom, brukte storebror den som sovevogn og kjøpte eg en brukt Easywalker vogn, happy meg! Til vår minste kjøpte eg min drømme vogn brukt. En Emmaljunga white leatherette med svingehjul framme. Men den har eg solgt. Det var hennes vogn. Sååå nå skal eg finne meg en anna fin en! :D:rolleyes:

Spent på å høre hva du går for denne gangen Dutchy :-)

Anbefaler deg å investere i en god vogn med skikkelig trillekomfort, det satte jeg så enormt pris på! Svingbare hjul foran er helt fantastisk, har du først prøvd det så går du aldri tilbake. Folk selger flotte vogner billig på nett, så absolutt mulig å kjøpe bra vogn uten å blakke seg helt :)
Svingbare hjul blir nok et must, ja :Heartpink da dette blir ei "handle"vogn :p hihi. Mor på shopping! Neida, men er viktig at den er mobil om vi skal på senteret eller liknende :)

Skal holde øynene åpne :)

Når mener dere det er OK å kjøpe barnevogn og annet utstyr? Etter 12 uker? Når man har hørt hjertelyd? Etter OUL?

Svingbare hjul blir nok et must, ja :Heartpink da dette blir ei "handle"vogn :p hihi. Mor på shopping! Neida, men er viktig at den er mobil om vi skal på senteret eller liknende :)

Når mener dere det er OK å kjøpe barnevogn og annet utstyr? Etter 12 uker? Når man har hørt hjertelyd? Etter OUL?
Jeg kjøpte bare litt basic klær og fotoalbum før OUL med første. Var godt over halvveis da vi kjøpte inn vogn og annet utstyr. Nå så tenker jeg at jeg kjøper litt her og litt der om jeg finner noe tilbud :)

Jeg bestilte vogn (var litt leveringstid) etter OUL og fikk den et par måneder før termin :) ellers begynte jeg å handle litt etter jeg var på privat ul i uke 12.

Begynte ikke å handle før i tredje trimester sist. Gikk liksom hele tiden og skulle vente til jeg var helt sikker på at det gikk bra :p Nå kommer jeg til å vente til jeg vet kjønn ettersom vi har alt til jente. ;)

Har alt, bortsett fra søskenvogn. Gutten min er snart 4 mnd. Så trenger ikke noe nytt når vi har alt nytt fra før :P Men trenger vel kanskje en sprinkelseng til etterhvert.

Har alt, bortsett fra søskenvogn. Gutten min er snart 4 mnd. Så trenger ikke noe nytt når vi har alt nytt fra før :p Men trenger vel kanskje en sprinkelseng til etterhvert.

Oi!! Så dere får altså to tette? Det er planen her også, om alt går som det skal :) så spennende <3

Så greit at du har alt utenom et par ting :) da blir det ganske mye enklere og billigere ja :)

Oi!! Så dere får altså to tette? Det er planen her også, om alt går som det skal :) så spennende <3

Så greit at du har alt utenom et par ting :) da blir det ganske mye enklere og billigere ja :)
Ja :) Blir 12 mnd i mellom dem, om dette holder veien <3

Har alt, bortsett fra søskenvogn. Gutten min er snart 4 mnd. Så trenger ikke noe nytt når vi har alt nytt fra før :P Men trenger vel kanskje en sprinkelseng til etterhvert.
Sign. Søskenvogn. Har også alt fra før så det er lite vi trenger.

Back
Topp