Utstyrstråden

En tråd i 'September 2014' startet av Septemberspire<3, 29 Des 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mammi :) November 2014 <3 Marsboerne2017 Novemberskattene 2014 <3

Så fin! Hvor kjøpte du og hvor mye måtte du betale? :)

Sent from my iPad using BV Forum

2. Marthemor14_16 Elsker forumet Mailykke 2018 Septembermødre <3 ♡Junigull 2016♡

Kjøpte den på barnas hus på Strømmen storsenter... Kosta vel ca 11000 litt etter ka understell og utstyr du tar med! :) også får en 10% når en handla for over 10000!

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker Liker x 1
  3. nr.tre Flørter med forumet Novemberskattene 2014 <3

Sniker litt fra november. Så kjipt at det ikke var slik du ønsket, men tror det skal gå greit å levere det tilbake. Jeg tror vi har to ukers angrerett på alt som kjøpes på nett:) håper det ordner seg:)

4. Ninni Glad i forumet Marsboerne2017 Septembermødre <3

Det ordnet seg fint :) De sender et nytt sammen med returlapp :) De hadde fått feil fra produsenten, for de skulle egentlig bare ha beige og hvite.

• Liker Liker x 2
  5. Solfrua Elsker forumet Septembermødre <3

Det hadde jeg også klaget på uten tvil! Hadde kokt her selv om jeg ikke hadde vært gravid også - og da bør de betale returen! Lykke til med den :)
    Edit: Hadde visst ikke lest til siste side. Så bra at det ordnet seg :)

6. Ninni Glad i forumet Marsboerne2017 Septembermødre <3

Haha, tror muligens det hadde kokt her ellers også :) Er ikke noe gøy å få noe annet enn det man har betalt for. Opplevd flere slike feil i det siste, og det blir så mye merarbeid.

7. Kakedeig Glad i forumet Septembermødre <3

Nedfellbare sider og sugepropp på undersiden.. Solgt :p

8. Heleneh87 Glad i forumet Oktoberskatter 2014

Heeei :) jeg elsker den sengen! veldig fin! ;) Og min kjære samboer mener vi bør ta den.. Slik at vi kan bruke den til flere små( siden jeg har sagt at han blir enebarn.. :p ) meeen jeg hadde håpet på en mer nøytral sengekant,, har du kjøpt en av de som hører til eller en annen plass?

9. Kakedeig Glad i forumet Septembermødre <3

Her kommer den til å stå uåpnet til etter jul, dessverre. Har brdside crib og vugge frem til da. Men jeg har kjøpt en helt nøytral hvit kant med hvite striper i stoffet til bedsidecriben på barnas hus, håper jeg kan bruke den på denne senga også :)
    Er fint med ei seng hu kan vokse i ;)

10. Heleneh87 Glad i forumet Oktoberskatter 2014

Det var dumt :p heheh! Javisst, den er kjempefin!! Jeg tenker vi må slå den opp og ha den inne hos oss når han kommer :) så blir litt for lenge og vente til etter jul, så kanskje jeg får prøve og spørre litt i butikk evt Google det.. :)

11. Camilla I Flørter med forumet

Så fine ting! Hvor kjøpte du de?)

12. Embla88 Elsker forumet Septembermødre <3 Junilykke2018

I en Barnebutikk i gågata i Lillehammer. Men det er jo en evighet siden! :p

Del denne siden