Utstyrstråden

Kjøpte denne idag :)
123994.jpeg

Åh, så fin den var! :)
 
Åh, så fin den var! :)

Ja jeg forelska meg helt :D Sambo også. han bare DEN kjøper vi!

:p Og jeg liker at man kan ta ut det saueinnlegget også, så blir den litt lettere hvis man trenger det, og kan heller bruke det i vogna når jeg ikke behøver hele posen :)
 
image.jpg
Tok litt av i stoffbutikken igår, og nå blir det gardiner, sengeteppe og leketeppe til barnerommet, og ammepute til meg :D Fint med noen prosjekter i ventetida!
 
Ønsker meg risarosa :p men må vente å se om det blir blå eller rosa pose :p hihi :) om ikke bruker jeg nok lammeulls posen etter storebror :)


Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️
Ååå, lurer på om jeg skal kjøpe den jeg og!:) I beige og hvit, venter en jente her da. Synes de vognposene er så fine!
 
I dag har vi kjøpt stellebord og madrass til senga :) Gleder meg til å skru sammen stellebordet!
 

Vedlegg

  • 141247_1_kv.jpg
    141247_1_kv.jpg
    10,9 KB · Visninger: 38
Fikk en kommode av mamma og pappa som jeg skal ha til stellebord :) Passer perfekt på gangen der stelleplassen blir. Skal bare male den :) Vips etpar tusenlapper spart :D
 
I dag har vi vært på Barnas Hus og kjøpt masse utstyr. :) Vi har blant annet kjøpt Stokke Steps stol og vippestol (genial. Gleder meg enormt til å ta den i bruk), stellematte (skal kjøpe kommode på Ikea og ha stellematten på toppen), sengesett, smokker, flasker, stelleveske (Brio Messenger), sammenleggbar badebalje og våtservietter. Nå gjenstår kun senga, kommode som skal brukes til stelling og Ergobaby bæresele. :) God helg! :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Lurer på om jeg er litt hormonell likevel :p Fikk stellebordet i posten i dag (sånn som kan monteres på badekar, med uttrekkbar badebalje under). I nettbutikken var det avbildet i beige og hvitt og så pent ut synes jeg. Åpnet pakken og der skinte det mot meg et stellebord i knallgult og knæsjoransje. Kjente det begynte å koke litt... Har sendt e-post til nettbutikken og sagt at jeg synes jeg bør få returnere det og få tilsendt det jeg faktisk bestilte. Det var ikke mulig å velge farge i nettbutikken og det var heller ingen opplysninger om at farge kunne avvike fra det som var avbildet, så jeg mener at jeg har en god sak. Får bare håpe de har det inne.. Ellers tror jeg at det jeg mangler er dyne (og evt en flat pute), madrass, sengekant, laken, stelleprodukter, bæresjal og en stelleveske. Oj, ja også innredning til det nyoppussede barnerommet. Må ha lampe, gardiner, gulvmatte og kommode til klærne. Klær ser det ut til at jeg har nok av :p
 
Back
Topp