Ellis87
Forelsket i forumet
Er den jeg har sett på og har veldig lyst påVi har baby jogger city elite, og den er helt genial! Tar nesten ingen plass, og lekende lett å legge sammen ^^,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er den jeg har sett på og har veldig lyst påVi har baby jogger city elite, og den er helt genial! Tar nesten ingen plass, og lekende lett å legge sammen ^^,
Jeg kan anbefale den på det varmeste. Har brukt den masse til vesla, og kommer til å bruke den masse til nye knøttet også ^^,Er den jeg har sett på og har veldig lyst på
Hihi enig! Skriver liste ut fra denne tråden jeg nå! Ser ut til at det ikke blir lekegrind ihvertfall tror ikke jeg tørr handle før etter 12 uker. Selv om jeg har veldig lyst
Da tror jeg iallefall det valget er bestemt er bagdelen og fin å bruke? God plass til posen på vinteren?Jeg kan anbefale den på det varmeste. Har brukt den masse til vesla, og kommer til å bruke den masse til nye knøttet også ^^,
Vi har ikke hatt bagdel til vår - kjøpte den når vesla var så stor at det ikke var behov for det. Men blir overrasket om den er dårlig, siden resten av vognen er så genialDa tror jeg iallefall det valget er bestemt er bagdelen og fin å bruke? God plass til posen på vinteren?
Nei den er godt innafor de anbefaler bare ikke å kjøpe brukte bilstoler som er over 5 år. Så lenge dere har hatt den en stund selv så vet dere jo hva den har blitt utsatt forVi har en bilstol kjøpt i 2010-2011. Er det ikke sånn at etter noen år så er det krav om å bytte den ut med tanke på alder?
Kan skrive under på denne jeg
Jeg har også lyst på en ordentlig vogn som tar liten plass i bilen, en type baby jogger med 3 hjul. Babygym matte (tykk treningsmatte).
Ellers har jeg vel det meste fra nr 1. Ergo baby seler har jeg også lyst å prøve ut da vi er mye ute, og jeg liker å gå i fjellet. Noen som har god erfaring med det?
Vi har en bilstol kjøpt i 2010-2011. Er det ikke sånn at etter noen år så er det krav om å bytte den ut med tanke på alder?