Utstyrstråd!

Har sett etter noe å kjøpe i noen uker nå. Skulle liksom feire at det blir en gutt til med å kjøpe litt klær, men har ikke funnet noe jeg vil kjøpe, før i dag! Da tok jeg en titt inne på guttelus.no go der fant jeg da noe:)

Gleder meg til dette dukker opp i posten:) kjøpte i str 50/56!image.png
 
ImageUploadedByBV Forum1464640703.652808.jpg
Fikk disse av min søster igår! :D Gleder meg til å ta de på prinsessa vår <3
Har fått så mye av henne at jeg ikke har trengt og kjøpe noe selv enda! Har fått alt fra klær til bilstol & babynest :) eneste "store" vi må kjøpe selv, er vogn og stellebord :) mine foreldre skal kjøpe seng til oss. Føler meg så utrolig heldig!
 
Last edited:
Måtte kjøpe et lite sett i dag, nå som vi fikk vite at det var ei lita jente :)
ImageUploadedByBV Forum1464720831.992125.jpg
 
Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1464905330.599391.jpg
Var og kjøpte mammatruser idag på H&M, de va såååå gode! Lav frem og utrolig myke :) 3 stk for 129 vel verdt pengene :D
 
Falt helt pladask for denne i dag:)
00c40b9d104c064dc8e643636feeb391
 
ImageUploadedByBV Forum1465137321.883577.jpg
Fikk Ergobaby Adapt i posten i går :D Måtte selvfølgelig teste den med det samme, men det var ikke så lett med bolla i veien.. ;)
 
Stellebord på plass:D
 

Vedlegg

  • 1466187960753.jpg
    1466187960753.jpg
    39,7 KB · Visninger: 86
Søstra mi bruker små poser på bleiene, ligner på hundebæsjeposer. Har ikke merket at det kommer noe lukt ut fra de, så jeg kommer til å gå for det samme. Selges visst på vanlige butikker sammen med bleiene. :)
Jeg har lest at man får gratis bleiebøtte på barnashus. Men da må man vel også kjøpe de refillposene og de er jo ikke billige akkurat. Beste er vel en vanlig søppelbøtte med lokk og pedal og så noen billige poser til pleiene som kan lukkes?
 
Vis vedlegget 179902
Fikk disse av min søster igår! :D Gleder meg til å ta de på prinsessa vår <3
Har fått så mye av henne at jeg ikke har trengt og kjøpe noe selv enda! Har fått alt fra klær til bilstol & babynest :) eneste "store" vi må kjøpe selv, er vogn og stellebord :) mine foreldre skal kjøpe seng til oss. Føler meg så utrolig heldig!
Åhhhhh <3 Nydelig!
 
Jeg har lest at man får gratis bleiebøtte på barnashus. Men da må man vel også kjøpe de refillposene og de er jo ikke billige akkurat. Beste er vel en vanlig søppelbøtte med lokk og pedal og så noen billige poser til pleiene som kan lukkes?
Ja det stemmer. Blir fort veldig dyrt med noe man får gratis ;) ikke verdt det for meg ihvertfall! Kjøper da heller en rull med 50-100 bæsjeposer for hunder til 20kr :p
 
Ja det stemmer. Blir fort veldig dyrt med noe man får gratis ;) ikke verdt det for meg ihvertfall! Kjøper da heller en rull med 50-100 bæsjeposer for hunder til 20kr :p
Liker!
 
Jeg har lest at man får gratis bleiebøtte på barnashus. Men da må man vel også kjøpe de refillposene og de er jo ikke billige akkurat. Beste er vel en vanlig søppelbøtte med lokk og pedal og så noen billige poser til pleiene som kan lukkes?
Ja, får gratis der og på babyshop, men blir dyrt med refill i lengden ja :p men ubbi bleiebøttene er stilige, litt dyrere, men du kan bruke vanlige poser i den ;)
 
Back
Topp