Utstyrstråd!

Ejlis86

Flørter med forumet
Herlig å begynne å få litt smått i hus :D

Absolutt. Det som ligger i skuffen er det eneste oldemor til barnet som har strikket :) På bestilling av barnefaren faktisk. Dette fikk vi før jul, så før spira. Men koselig å ha noe liggende. Blir litt mer ekte :)

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Absolutt. Det som ligger i skuffen er det eneste oldemor til barnet som har strikket :) På bestilling av barnefaren faktisk. Dette fikk vi før jul, så før spira. Men koselig å ha noe liggende. Blir litt mer ekte :)
Så koselig! Hjemmestrikket er det fineste man kan få :D

Koriander

<3VImsus<3
Strikkede klær er det beste :)

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Usikker, skal finnes en uten pose som ikke stinker, virker lokkende siden vi bor i leilighet og i 2 etg er det ikke bare å kaste bleia ut heller :p

http://www.mimmis.no/ubbi-bleiebotte-gra
Søstra mi bruker små poser på bleiene, ligner på hundebæsjeposer. Har ikke merket at det kommer noe lukt ut fra de, så jeg kommer til å gå for det samme. Selges visst på vanlige butikker sammen med bleiene. :)

Koriander

<3VImsus<3
Søstra mi bruker små poser på bleiene, ligner på hundebæsjeposer. Har ikke merket at det kommer noe lukt ut fra de, så jeg kommer til å gå for det samme. Selges visst på vanlige butikker sammen med bleiene. :)
De bruker vi nå, har et bad i 2 etg som jeg kunne ønske jeg hadde en søppelbøtte på.. :)

Me87

Gift med forumet
Assistert-jentene
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen som skal ha bleiebøtte? Usikker her.. Noen med gode tips?
Vi har vært veldig fornøyd med bleiebøtte, og hadde ikke problemer med lukt.
Foretrekker den en får på Babyshop fremfor den på Barnas Hus.

:)

Soppstopp

Flørter med forumet
Av alle unødvendige ting var bleiebøtte det mest fantastiske! Ingen lukt og veldig praktisk.

Me87

Gift med forumet
Assistert-jentene
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Bare nettshoppe poser. Billigere på ebay enn i butikk. Så kan en ha et lite lager. :)

Topp