Utstyrstråd!

Herlig å begynne å få litt smått i hus :D

Absolutt. Det som ligger i skuffen er det eneste oldemor til barnet som har strikket :) På bestilling av barnefaren faktisk. Dette fikk vi før jul, så før spira. Men koselig å ha noe liggende. Blir litt mer ekte :)
 
Absolutt. Det som ligger i skuffen er det eneste oldemor til barnet som har strikket :) På bestilling av barnefaren faktisk. Dette fikk vi før jul, så før spira. Men koselig å ha noe liggende. Blir litt mer ekte :)
Så koselig! Hjemmestrikket er det fineste man kan få :D
 
Usikker, skal finnes en uten pose som ikke stinker, virker lokkende siden vi bor i leilighet og i 2 etg er det ikke bare å kaste bleia ut heller :p

http://www.mimmis.no/ubbi-bleiebotte-gra
Søstra mi bruker små poser på bleiene, ligner på hundebæsjeposer. Har ikke merket at det kommer noe lukt ut fra de, så jeg kommer til å gå for det samme. Selges visst på vanlige butikker sammen med bleiene. :)
 
Søstra mi bruker små poser på bleiene, ligner på hundebæsjeposer. Har ikke merket at det kommer noe lukt ut fra de, så jeg kommer til å gå for det samme. Selges visst på vanlige butikker sammen med bleiene. :)
De bruker vi nå, har et bad i 2 etg som jeg kunne ønske jeg hadde en søppelbøtte på.. :)
 
Noen som skal ha bleiebøtte? Usikker her.. Noen med gode tips?
Vi har vært veldig fornøyd med bleiebøtte, og hadde ikke problemer med lukt.
Foretrekker den en får på Babyshop fremfor den på Barnas Hus.

:)
 
Av alle unødvendige ting var bleiebøtte det mest fantastiske! Ingen lukt og veldig praktisk.
 
Bare nettshoppe poser. Billigere på ebay enn i butikk. Så kan en ha et lite lager. :)
 
Back
Topp