Utstyrstråd med bilder

Du får kjøpt det i babybutikker, men det er ganske så dyrt. Sjekk finn.no :) Jeg har en for mye, og skal til hokksund 14 september hvis du er interessert i å kjøpe den? :)
Jeg finner ikke jeg! Barnas hus sier de skal få inn, men det skjer jo ikke! Hva skal du ha for den? :D Jeg er faktisk på de traktene den helga! :D

-Fra appen-

Jeg finner ikke jeg! Barnas hus sier de skal få inn, men det skjer jo ikke! Hva skal du ha for den? :D Jeg er faktisk på de traktene den helga! :D

-Fra appen-
Åh så kjedelig! Nei tenkte jeg skulle selge den for en hundrings bare :) Hehe, så flott da! Da passet det fint :D Legger ved bilde av den jeg :)
ImageUploadedByBV Forum1409823546.811170.jpg
Den kan brukes både på sprinkelseng og vugge :)

Åh så kjedelig! Nei tenkte jeg skulle selge den for en hundrings bare :) Hehe, så flott da! Da passet det fint :D Legger ved bilde av den jeg :)
Vis vedlegget 75921
Den kan brukes både på sprinkelseng og vugge :)
Den ligner på den vi har, vi har en til sprinkelseng nemlig. Jeg finner ikke himmelen som passer til vugga, det er to hull i vugga der stativet skal nedi. Irriterer meg at selgeren på barnas hus sa at de skulle ha det inne, at det var noe de "alltid" hadde, så det ville komme inn igjen.. Men jeg har vært innom flere ganger etterpå, og de har ikke fått inn.. :/

-Fra appen-

Jeg synes barnas hus er elendige på service. Ihvertfall butikken på alnabru, de andre skal jeg ikke uttale meg om.

Så her blir det å handle på babyshop eller andre butikker istedet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Den ligner på den vi har, vi har en til sprinkelseng nemlig. Jeg finner ikke himmelen som passer til vugga, det er to hull i vugga der stativet skal nedi. Irriterer meg at selgeren på barnas hus sa at de skulle ha det inne, at det var noe de "alltid" hadde, så det ville komme inn igjen.. Men jeg har vært innom flere ganger etterpå, og de har ikke fått inn.. :/

-Fra appen-

Sjekk her :)

http://lekmer.no/search/?q=Sengehimmel

Er babydan sin som er på min vugge. Da borres det to små hull i vugga (her var de ferdig) så settes den nedi :)

-Fra appen-

Åsså her :)

http://www.jollyroom.no/sokeresultat?text=Sengehimmel

Jeg synes barnas hus er elendige på service. Ihvertfall butikken på alnabru, de andre skal jeg ikke uttale meg om.

Så her blir det å handle på babyshop eller andre butikker istedet.

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja takk, jeg kommer ikke til å handle mer der. Barn og Utstyr er sååå serviceinnstilte og flinke, og da er det ikke vanskelig å handle der istedenfor!

-Fra appen-

Ah, ser du har jo to hull :) vi måtte utvide de litt for å få det til å passe :)
Okei, men det skal vi få til :) Eller så får bare bruke det vi har til sprinkelsenga, også får jeg prøve å la være å irritere meg over hullene :P

-Fra appen-

Takk, er mye himler der, men lite stativ. Angrer bitter på at vi kjøpte på barnas hus :p Baah

-Fra appen-

Ja, men de hadde babydan sin himmel og stativ :) til 399+249.. Ikke så billig, men et kanskje verdt det ;)

-Fra appen-
Åja det er sånn du skal ha ja, nei da blir denne litt dum :/ Håper du finner en som passer da :D

Åja det er sånn du skal ha ja, nei da blir denne litt dum :/ Håper du finner en som passer da :D
Takk, det håper jeg også! Ellers er det jo ikke krise, bare jeg som lar meg irritere :P

-Fra appen-

Takk, det håper jeg også! Ellers er det jo ikke krise, bare jeg som lar meg irritere :P

-Fra appen-
Vet ikke hvor du bor, men den på alnabru har hatt når jeg har spurt. Altså barnas hus. Kostet bare 199kr for slik du tar nedi vuggen i to hull. Jeg kjøpte min for to uker siden eller noe.

I verstefall ta å ring dem å få lagt av :) kjedelig å fra helt til butikken og dem ikke har det stativet.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Vet ikke hvor du bor, men den på alnabru har hatt når jeg har spurt. Altså barnas hus. Kostet bare 199kr for slik du tar nedi vuggen i to hull. Jeg kjøpte min for to uker siden eller noe.

I verstefall ta å ring dem å få lagt av :) kjedelig å fra helt til butikken og dem ikke har det stativet.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Nærmeste Barnas Hus for meg er i Skien. Alnabru er på feil side av Oslo :P Men jeg skal ringe skien, gidder ikke dra flere bomturer.. Om de har andre steder må det gå an å skaffe!

-Fra appen-

Begynner å få utstyr på plass her også :) sprinkelsenga monteres ikke før vi har bruk for den, imens har vi fått vugge fra besteforeldra :) <3 her a dagen var jeg å kjøpte et brukt sammenleggbart stellebord fra ikea som skal stå hos mamma og pappa, til 200kr :) barnestolen er på plass, fra ikea :) pluss at vi har en tripp trapp når den tid kommer.

Det vi mangler nå er vippestol (skal ha baby bjørn sin), baby calling, lekegrind til stua (skal handle når lille blir litt større) og klær i riktig farge ;)
Hehe..så fint kjøkken du har :)
Vi har akkurat det samme ;)

Hehe..så fint kjøkken du har :)
Vi har akkurat det samme ;)

Hehe, god smak da! ;) jeg elsker det kjøkkenet! Vi skulle egentlig ha hvit høyglans over det hele, men HELDIGVIS gikk vi forbi ei utstilling da vi var i Oslo, med denne fargekombinasjonen. Begge to falt pladask for den :)

Hehe, god smak da! ;) jeg elsker det kjøkkenet! Vi skulle egentlig ha hvit høyglans over det hele, men HELDIGVIS gikk vi forbi ei utstilling da vi var i Oslo, med denne fargekombinasjonen. Begge to falt pladask for den :)
Vi har også hvite overskap bare. Storfornøyd!! Elsker at det er noe ikke "alle andre har". Ha en fin fredagskveld:)

Back
Topp