Utstyrstråd med bilder

Kjøpte også stelleveske idag, som matcher vogna når den kommer i hus. Venter på Emmaljunga Mondial De Luxe :D Fikk 20% rabatt på den siden den hadde en bitteliten vaskbar flekk på seg :)

197897.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1411560487.418553.jpgImageUploadedByBV Forum1411560500.122465.jpgImageUploadedByBV Forum1411560511.801197.jpg

Da blei det den stelleveska jeg IKKE skulle ha :p Har vært veeeldig i tvil, men nå kjennes det rett :) Fornøyd med å finne fjorårets modell, men veldig lite hvitt på, mannen var enig i det valget og mamma betaler :D

Så blei det doomoo ammepute, de hadde bare turkis på butikken, så hvorfor ikke :) Kan'ke ha ALT i "jentefarger", blir jo litt lei. Og heller turkis enn babyblå da :)

Ullsettet er fra Joha. Mamma skulle strikke en dress, men er ikke ferdig, dessuten viste det seg at den minste størrelsen var 3 mnd i oppskriften, så da får vi heller den til jul :) Jeg har lilladilla og sauedilla, så dette er helt perfekt, se den lille sauefiguren på brystet på drakta ;)
 
Hurra, igår kom endelig vogna! :D Emmaljunga mondial de luxe i fargen "paris".

Har utstyrt den med Voksi city pose, lammeskinn og røros ullpledd, så nå burde det bli varmt og lunt nedi der :)
vogn2.jpg

Den er lekker altså :) Og enda finere med classic understell, men der fikk det praktiske seire for meg, så det blei duo s med svingbare hjul :)

Jeg mangler pose oppi da. Stemora mi skulle få ei dame til å sy en av saueskinn fra egenprodusert sau, men har ikke hørt noe om det på ei stund, får kanskje spørre pent hva det blei til.
 
Vis vedlegget 79799 gullet har fått seg den søteste spilledåsekaninen :) her nyvasket og blaut :p syntes den var så søt ;)
Tihi er den fra Teddybjørnkompaniet? Vi fikk en sau som ser veldig lik ut, tror den er derfra! Veldig myk og god, og spiller om den blir dratt i halen :)
 
Tihi er den fra Teddybjørnkompaniet? Vi fikk en sau som ser veldig lik ut, tror den er derfra! Veldig myk og god, og spiller om den blir dratt i halen :)
Jeg klarte visst ikke skrive ferdig..
Er fra tesdykompaniet ja :D med sånn snor du drar i så spiller den. Sikkert samme ;)
 
Jeg klarte visst ikke skrive ferdig..
Er fra tesdykompaniet ja :D med sånn snor du drar i så spiller den. Sikkert samme ;)
De er supersøte! :D Også så myke!
 
Back
Topp