Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du har værtDet var litt av en treningsøkt og ikke noe jeg gjør igjen, men blei nå ferdig![]()
stilig, slik har jeg aldri sett før faktisk..!
Tusen takkSå flink du har vært![]()
Den var veldig søtEg e jammen meg heldig altså, så har ei tysk venninna så kan hjelpa
Va inne på <3 Ebay Barn&Baby <3 og der va da bilde og link t ein nydelig vognpose i Lammeull. Problemet e at dei sende IKKJE t NorgeHeldigvis så hjelpe venninno mi meg, og bestilte heim til mor si, og så sende ho vidare
![]()
Fikk den til storesøster og brukte den masse. De ligger så godt nedi denS
stilig, slik har jeg aldri sett før faktisk..!
Korleis er den å sitte i? Har so lyst å skifte ut pvc stolene vi har! Lurte litt på ektorp, men lenge sidan eg har testa den! Ikea er 3 timer herifrå, so må evt bestille el få nokon andre til å ta med!Vis vedlegget 78522
Vi fikk levert en Strandmon ørelappstol fra Ikea i gårNå er det klart på stua til amming og vugging
![]()
Hvor er de sløyfe krokene kjøpt?Da har vi malt opp en gammel lampe i samme farge som kommoden, og kjøpt ny lampeskjerm! Syntes det ble vel så fint jeg :-D artig med det som er hjemmelaga :-D ( kommer det ut en gutt nå, så ler jeg meg i hjel)
Korleis er den å sitte i? Har so lyst å skifte ut pvc stolene vi har! Lurte litt på ektorp, men lenge sidan eg har testa den! Ikea er 3 timer herifrå, so må evt bestille el få nokon andre til å ta med!
Jeg syns den er veldig god! Har kjøpt den selvKorleis er den å sitte i? Har so lyst å skifte ut pvc stolene vi har! Lurte litt på ektorp, men lenge sidan eg har testa den! Ikea er 3 timer herifrå, so må evt bestille el få nokon andre til å ta med!
H&MHvor er de sløyfe krokene kjøpt?kjempe søte!!
Korleis er den å sitte i? Har so lyst å skifte ut pvc stolene vi har! Lurte litt på ektorp, men lenge sidan eg har testa den! Ikea er 3 timer herifrå, so må evt bestille el få nokon andre til å ta med!
Ha ha ha fort gjort å male om daDa har vi malt opp en gammel lampe i samme farge som kommoden, og kjøpt ny lampeskjerm! Syntes det ble vel så fint jeg :-D artig med det som er hjemmelaga :-D ( kommer det ut en gutt nå, så ler jeg meg i hjel)
Åh! Fin!
Oki! Er ca 160 høg! Får sjå ka det blir til! Må først bli kvitt dei to vi har, men blir etter fødselen reknar eg med!Jeg klarte visst ikke å fullføre innlegget! Skulle si at jeg antagelig kommer til å ha ei pute i ryggen. Jeg er ganske kort i beina så den er bittelitt dyp. Men veldig godMen venninna mi som er 180 hadde prøvd den i går og den passa ikke til kroppen hennes.
Vis vedlegget 78796
Har fått barnevogna i dag! Svigerfar har henta den på butikken og tatt med til hytta hvor vi skal ha krepsefest med hele familien i kveldFornøyd ja!
![]()