Utstyrstråd med bilder

Eg e jammen meg heldig altså, så har ei tysk venninna så kan hjelpa :p
Va inne på <3 Ebay Barn&Baby <3 og der va da bilde og link t ein nydelig vognpose i Lammeull. Problemet e at dei sende IKKJE t Norge :( Heldigvis så hjelpe venninno mi meg, og bestilte heim til mor si, og så sende ho vidare ;)
 

Vedlegg

  • $T2eC16Z,!)!FIcjnqCCeBSYb0ibhzw~~60_12.JPG
    $T2eC16Z,!)!FIcjnqCCeBSYb0ibhzw~~60_12.JPG
    23,1 KB · Visninger: 97
Eg e jammen meg heldig altså, så har ei tysk venninna så kan hjelpa :p
Va inne på <3 Ebay Barn&Baby <3 og der va da bilde og link t ein nydelig vognpose i Lammeull. Problemet e at dei sende IKKJE t Norge :( Heldigvis så hjelpe venninno mi meg, og bestilte heim til mor si, og så sende ho vidare ;)
Den var veldig søt:)
 
Vibrerende vippestol :)
Kjøpte den brukt av en venninde til 600 kr. Veldig glad for den der. Den er bare 1 år gammel, og lite brukt. Ser de fortsatt har de på barnas hus, noen med erfaringer? :)
 

Vedlegg

  • 1411070250499.jpg
    1411070250499.jpg
    49,6 KB · Visninger: 95
Vis vedlegget 78522
Vi fikk levert en Strandmon ørelappstol fra Ikea i går :) Nå er det klart på stua til amming og vugging :)
Korleis er den å sitte i? Har so lyst å skifte ut pvc stolene vi har! Lurte litt på ektorp, men lenge sidan eg har testa den! Ikea er 3 timer herifrå, so må evt bestille el få nokon andre til å ta med!
 
Da har vi malt opp en gammel lampe i samme farge som kommoden, og kjøpt ny lampeskjerm! Syntes det ble vel så fint jeg :-D artig med det som er hjemmelaga :-D ( kommer det ut en gutt nå, så ler jeg meg i hjel :p )
Hvor er de sløyfe krokene kjøpt?:D kjempe søte!!
 
Korleis er den å sitte i? Har so lyst å skifte ut pvc stolene vi har! Lurte litt på ektorp, men lenge sidan eg har testa den! Ikea er 3 timer herifrå, so må evt bestille el få nokon andre til å ta med!

Den er god, men nesten litt for "dyp" for meg nå. Jeg har korte føtter og stor mage, men det blir kanskje bedre når magen er borte. Kan nok hende jeg kommer til å ha
 
Korleis er den å sitte i? Har so lyst å skifte ut pvc stolene vi har! Lurte litt på ektorp, men lenge sidan eg har testa den! Ikea er 3 timer herifrå, so må evt bestille el få nokon andre til å ta med!

Jeg klarte visst ikke å fullføre innlegget! Skulle si at jeg antagelig kommer til å ha ei pute i ryggen. Jeg er ganske kort i beina så den er bittelitt dyp. Men veldig god :) Men venninna mi som er 180 hadde prøvd den i går og den passa ikke til kroppen hennes.
 
Da har vi malt opp en gammel lampe i samme farge som kommoden, og kjøpt ny lampeskjerm! Syntes det ble vel så fint jeg :-D artig med det som er hjemmelaga :-D ( kommer det ut en gutt nå, så ler jeg meg i hjel :p )
Ha ha ha fort gjort å male om da :D

-Fra appen-
 
Jeg klarte visst ikke å fullføre innlegget! Skulle si at jeg antagelig kommer til å ha ei pute i ryggen. Jeg er ganske kort i beina så den er bittelitt dyp. Men veldig god :) Men venninna mi som er 180 hadde prøvd den i går og den passa ikke til kroppen hennes.
Oki! Er ca 160 høg! Får sjå ka det blir til! Må først bli kvitt dei to vi har, men blir etter fødselen reknar eg med!
 
Vis vedlegget 78796

Har fått barnevogna i dag! Svigerfar har henta den på butikken og tatt med til hytta hvor vi skal ha krepsefest med hele familien i kveld :) Fornøyd ja! :D

Gratulerer :D Jeg venter på den samme modellen, men den har ikke kommet enda.. Bestilte den hos babyshop i juli, og trodde egentlig de skulle ringt meg denne uka. Men neida :/
 
Back
Topp